Generic
Föredetta nothing
Rett skal være rettEditerar mitt tidigare inlägg, BoTT ökade med i snitt 3 förare till säsongen 2009. Nöjd nu, Generic?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rett skal være rettEditerar mitt tidigare inlägg, BoTT ökade med i snitt 3 förare till säsongen 2009. Nöjd nu, Generic?
Rett skal være rettForøvrig, takk for nok en sesong - og satser på at du og Hans fikser så at vi får tilbake 2-dagers race
Har sikkert foreslått dette tidligere, men hva med en betydelig høyere seriepåmeldingsvagift? Typ kr 2000,- Samt strengere regime mht avmelding - i Norge får vi ikke delta i neste race uten å betale for forrige race - dersom man ikke meldte avbud iht regleverket. Alt dreier seg jo om risikoreduksjon!
Serieanmälningavgiften går till Hans, inte till arrangören. Det är arrangören som inte får ihop ekonomin, inte Hans. Jämför med att din granne får löneförhöjning, det hjälper väl inte din ekonomi?
Jaså? Varför då? Startavgiften kommer inte att sänkas såvitt jag vet. Har du mer koll på ekonomin, så att du kan göra den bedömningen?
Om så är fallet så förstår jag att det blir trevligare för de som håller i det
att köra endagars, då det generar större vinst...
Jag har ingen åsikt om staffetrace "vara eller icke vara" annat än att tankning måste ske under race, direkt när man kommer in efter sitt körpass, dvs ingen teamhoj får vara på banan när tankning sker - då tävlar REC och NEC nästan under samma villkor (Däcksbyten är givetvis ännu svårare att övervaka).
Ballou, du är ju skitsnabb, glöm inte bort det! (För annars hamnar även jag i sämre dager)
Ang. hemsidan. Enda problemet är väl att de mesta nyheter/skvaller som rör ERF presenteras först på sporthoj.com forumet och inte på officiella hemsidan. Men å andra sidan är det bra att Brånalt väljer kärnverksamheten om det är så att han tvingas prioritera.
Till alla som funderar på att börja i ERF, gör inte det! Det kostar en förmögenhet och tar alldeles för mycket tid. ART#88 började -04, vi skulle bara testa lite på skoj och har kört alla race sedan dess, vi kan inte sluta hur gärna än vi vill (och borde)....
Kan vi skylla på Humlan o Skalman?
Det verkar alla andra göra...
AM
Om så är fallet så förstår jag att det blir trevligare för de som håller i det
att köra endagars, då det generar större vinst...
Hej!
Finns det någon bra hemsida för reglemente & allt runt omkring för att börja köra endurance el liknade.... vi är några som är lite sugna på 2011..... bygga en hoj alt köpa färdig... vad är det som krävs & vad är bra att tänka på... tips & trix .....
messa mig gärna om all info som går att uppbringa... tack på för hand....
Magnus // Motala...... =)
de borde vara något i stil med
stortank endast i nec likaså snabbbyts prylar till hjulen
och sen som det är idag att man endast får ha max 1 elit förare.
........ text ... stor tank eller smarta lösningar för hjulbyten bara för att man inte kör i NEC? Rent praktiskt så skulle det väl vara helt omöjligt att skriva ett sånt reglemente? ...... text ..... /Urban #129
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |