Förslag på trevlig ge-bort sprit

ok mitt svar kommer tydligen lite sent. om du har dåligt med pengar så kan du ju ge bort 2 flaskor T-röd, en limpa och ett par strumpor. det borde räcka hela ända till nyår, tror dom säljer det på mackar också så inga systemet-tider att passa inte :tummenupp

En flaska Abbelor whiskey (osäker på stavning)

Kanongod whiskey inte för dyr o inte för billig kommer dessutom i en fin behållare.

General E skrev:
Nu har jag det: Köp sambuca OCH baileys. Dessa skiktade on top of each other, aka slippery nipple shots, smakar mmmmmmmmmm.

True! :tummenupp
Annars så är en god "till kaffet" dryck Sève Fournier. Mumma i små mängder, lite väl söt, men helt ok.

Tack för alla trevliga förslag. Det blev en Grönstedts konjak. Jag vet inte än om han tycker om det, det får framtiden utvisa.
(blå, tror jag)

sköt om er nu och ta det lugnt i trafiken och ha en mysig jul.
/Jenny

McB skrev:
Originaldrycken Absinthe innehåller flera olika typer av örter... Äh, jag orkar inte. Läs här istället: http://sv.wikipedia.org/wiki/Absint

Absinthe innehåller i alla fall hallucinogena ämnen. Pungt!

Ät två kilo persilja får du se. Ändå får man inga hallisar av persiljekryddad potatismos... Absinthe är blaj.

Köp en Baileys till honom. Jag är av åsikten att om man inte gillar whisky, så kan man lika gärna dricka baileys.

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back