förslag på ny lack

Ludde99

det är inte hasigheten som dödar........
Gick med
31 Oct 2004
Ort
Strängnäs
Hoj
GSX1100R
måste lacka om hojen i vinter. tänkte om det fanns någon som har några bra ideér att bjuda på....eller är det helt fel att lacka om den?
förutom fälgarna då för dom ser gräsliga ut..... :hihi
 

Bifogat

  • IMGP0213.JPG
    IMGP0213.JPG
    67.8 KB · Visningar: 137
Jag tycker den ser bra ut som den e, men som du säger fälgarna ser ju riktkigt illa ut!! :banana
 
hmm

:va :va tror nog ja posta i fel tråd....jaja. får tänka till lite nästa gång :va
 
Neeej

herregud, inte lacka om den hojen
världens snyggaste lack ju.
hade en sånn, 3200mil på en sommar, hänger stort kort på väggen här.
sälj kåporna och köp glasfiberkåpor och lack för pengarna.
 
Ludde99 skrev:
måste lacka om hojen i vinter. tänkte om det fanns någon som har några bra ideér att bjuda på....eller är det helt fel att lacka om den?
förutom fälgarna då för dom ser gräsliga ut..... :hihi [/QUOTE]

Lacka inte om den! Den färgsättningen är schysst! :tummenupp Men ok, fälgarna kan du lacka om.
 
håller med dom andra, helt okej färgsättning :tummenupp men FÄLGARNA skulle behöva lackas om, jag röstar på svart :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top