Harmon Rabb
Gudomlig sporthojare
Min mc-jacka som jag var rätt fäst vid blev stulen för ett par år sedan vid ett garageinbrott och jag ersatte den aldrig. Har använt mig helställ för det mesta. I enstaka fall har jag tagit en annan jacka ej för mc-bruk om jag ska köra någon kortare sträcka till en tvätthall eller café på stan där man kört i mopedfart (det kanske har gått lite fortare vid några enstaka tillfällen, men det känns aldrig bra).
Tänkte försöka få en uppfattning vad det finns för alternativ utanför de som man ser i mc-butikerna. Tyvärr tycker jag ofta att det är rätt tråkiga modeller. Tanken var att köpa en skinnjacka, men är öppen på textilmodeller. Det kommer inte att vara mitt huvudsakliga skydd nämligen. Det är även fortsättningsvis helstället.
Tänkte försöka få en uppfattning vad det finns för alternativ utanför de som man ser i mc-butikerna. Tyvärr tycker jag ofta att det är rätt tråkiga modeller. Tanken var att köpa en skinnjacka, men är öppen på textilmodeller. Det kommer inte att vara mitt huvudsakliga skydd nämligen. Det är även fortsättningsvis helstället.