ski_extreme
Hojlös
TJO!
Börjar bli sugen på en hoj igen.. Dock så är budgeten begränsad
Tidigare hojar jag haft är GSX750F, Ducati SS900ie
Är 190cm lång och väger 100+.. Vill inte ha en hoj med lika jobbig körställning som jag hade på Ducati´n, (obekvämt i under 100..)
Förslag hittills:
TL1000S mkt mekande?
TLR mkt mekande? För jobbig körställning?
SV650 03 eller nyare Kommer jag tröttna på denna? (effekt mässigt)
SV1000
ER6N Kommer jag tröttna på denna? (effekt mässigt)
Ducati Monster 620-900?
Gamla Speed Triple/Four?
edit: KTM 625 SM?
Eller ska man bara skita i det å slänga in pengarna som handpenning på en Street Triple R 2011...? (ett alternativ som jag skulle vilja va aktuellt)
Ge gärna andra förslag på hojar som jag kan ha missat också. Gärna med ngn form av ok försäkring premie...
Om det blir ett köp kommer hojen användas till att köra fram och tillbaka till jobbet (3 mil, landsväg + e4). Nöjes åkning på 70 väg. Å kanske ev. ngn bankörning typ 1 gång / år eller ngt....
Å jag vet att jag ska provköra, vill dock ha lite direktion i rätt riktning. Alla hojarna är dessutom inte helt lätt att hitta hos handlare och jag vill inte gärna ta upp ngn privatpersons.
Tack på förhand.
Börjar bli sugen på en hoj igen.. Dock så är budgeten begränsad
Tidigare hojar jag haft är GSX750F, Ducati SS900ie
Är 190cm lång och väger 100+.. Vill inte ha en hoj med lika jobbig körställning som jag hade på Ducati´n, (obekvämt i under 100..)
Förslag hittills:
TL1000S mkt mekande?
TLR mkt mekande? För jobbig körställning?
SV650 03 eller nyare Kommer jag tröttna på denna? (effekt mässigt)
SV1000
ER6N Kommer jag tröttna på denna? (effekt mässigt)
Ducati Monster 620-900?
Gamla Speed Triple/Four?
edit: KTM 625 SM?
Eller ska man bara skita i det å slänga in pengarna som handpenning på en Street Triple R 2011...? (ett alternativ som jag skulle vilja va aktuellt)
Ge gärna andra förslag på hojar som jag kan ha missat också. Gärna med ngn form av ok försäkring premie...
Om det blir ett köp kommer hojen användas till att köra fram och tillbaka till jobbet (3 mil, landsväg + e4). Nöjes åkning på 70 väg. Å kanske ev. ngn bankörning typ 1 gång / år eller ngt....
Å jag vet att jag ska provköra, vill dock ha lite direktion i rätt riktning. Alla hojarna är dessutom inte helt lätt att hitta hos handlare och jag vill inte gärna ta upp ngn privatpersons.
Tack på förhand.
Last edited: