Silwer
för******
Ett rejält kok stryk tror jag på, med livremmen.
Så for nån gör nåt fel så åker livremmen fram.
Så for nån gör nåt fel så åker livremmen fram.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du brukar vara snabb på att kommentera mina inlägg så jag hoppas att du har planer på att göra så även med inlägg 406....Markus skrev:Du skriver 397, men länkar till 396. 397 innehåller både fler och bättre förslag för övrigt.![]()
bonny skrev:Du brukar vara snabb på att kommentera mina inlägg så jag hoppas att du har planer på att göra så även med inlägg 406....
Fegis.Markus skrev:Ser du kuvertet uppe i högra hörnet som blinkar? Klicka på det.![]()
Gustav O skrev:Fegis.![]()
Nu vill vi veta!Markus skrev:Om du startar tråden "Markus och bonny pratar ut" så lovar jag att skriva samma sak i den som i PM:et![]()
Inte så allvarligt menat. Gustavo? Kan du inte läsa med dina helsvenska ögon? Själv har jag lite invandrat blod i mig, finlandssvenskt närmare bestämt, resten är från småland så det kanske är lika illa det?Markus skrev:Om du startar tråden "Markus och bonny pratar ut" så lovar jag att skriva samma sak i den som i PM:et
I den här tråden ser jag dock inte värdet riktigt.
Vem är du förresten? Gustavo låter typ italjenskt.
Gustav O skrev:Inte så allvarligt menat. Gustavo? Kan du inte läsa med dina helsvenska ögon? Själv har jag lite invandrat blod i mig, finlandssvenskt närmare bestämt, resten är från småland så det kanske är lika illa det?
Solklart fall, ut med dig innan du ställer till nåt brottGustav O skrev:Själv har jag lite invandrat blod i mig, finlandssvenskt närmare bestämt, resten är från småland så det kanske är lika illa det?
ah17 skrev:Nu överger tillochmed de ivrigaste mångkulturanhängarna förorten:
http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_10995479.asp
En efter en kommer de att krypa till korset......
juha01 skrev:Mmm. För hon har ju just förespråkat slumområden. Ingen vill ha fattiga områden, men dom finns i alla länder. Du vet, det fanns fattiga i sverige redan innan den första pizzerian i sverige öppnade.
Jag känner redan att det är inte lönt att diskutera med dig eftersom din politiska åsikt är så djupt inrotad och inte kommer att revideras.
korvgubbe skrev:..håller med.. de där djälva kulturerna alltså.. det är typsikt att de ska börja slå och skjuta bara för de inte gillar våran demokrati å kristendom å jämnställdhet... typiskt att typ alla i hela världen blir så per definition när de flyttar hit å är invandrare...
...det är bara kulturellt betingat.. det har ingenting med arbetslöset och social utslagning att göra...![]()
ah17 skrev:Min politiska åsikt är, gör något som fungerar.
Hade mångkulturella förorter varit små paradis så kan jag lova dig att jag applåderat dem.
Kan du revidera din politiska åsikt? Eller är det bara min som skall tvättas?
Tja förklaringsmodellerna till varför en uppkastad sten faller neråt har varierat med åren.
Jag konstaterar bara att den faller....och att de som får den i huvudet kommer till skada....
juha01 skrev:Jag reviderar min flera gånger om dagen.
juha01 skrev:INGEN tycker att slumoråden är bra. Invandringsfågorna har inte skötts bra, och det tycker nog inte Pekgul heller.
,ah17 skrev:Populist.
Hon har haft alla chanser att sköta dessa frågorna bättre.
Kvinna, invandrare och socialdemokratisk höjdare. Hon om någon skulle kunna ha gjort något.
Nu ropar hon på polisen....
Ett regelrätt misslyckande. Tyvärr var förutsättningarna att lyckas oerhört små från början.
http://www.sr.se/cgi-bin/P1/program/index.asp?ProgramID=1637
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|