Försök till terrordådet i Köpenhamn

:va

adekvata skäl ??

"De islamistiska fundamentalisterna bedriver en utpressningspolitik mot väst. De hotar att mörda flera västlänningar, om någon enda västlänning vägrar att rätta sig efter islamist fundamentalisterna befallningar. Visa Islam respekt! Annars slår vi fundamentalister ihjäl er! Det är islam fundamentalisternas budskap till oss västlänningar.

Precis samma som västfundamentalister (främst Israel & USA) igenom åren terroriserat islamstater. Same thing but different .."

Ta av dig foliehatten och läs igen så förstår du :banana

Ta av dig foliehatten och läs igen så förstår du :banana

Jag förstod direkt vad killen menade, fast jag tycker inte han har rätt för det!

Den där folie repliken som Du oxå kör med känns fortfarande bara desperat & mesig!

Förstår Du?

Nu låter du så där folierad igen. :fakta

Som jag tidigare sa ... Folie repliken känns fortfarande bara desperat & mesig!

Adekvata skäl ??

"De islamistiska fundamentalisterna bedriver en utpressningspolitik mot väst. De hotar att mörda flera västlänningar, om någon enda västlänning vägrar att rätta sig efter islamist fundamentalisterna befallningar. Visa Islam respekt! Annars slår vi fundamentalister ihjäl er! Det är islam fundamentalisternas budskap till oss västlänningar.

Precis samma som västfundamentalister (främst Israel & USA) igenom åren terroriserat islamstater. Same thing but different .."
/

Moget!

Last edited:
Den där folie repliken som Du duktigt har tröttat ut känns ganska lam nu!

Som jag tidigare sa ... Folie repliken känns fortfarande bara desperat & mesig!

Adekvata skäl ??

/

Moget!

Jag förstod direkt vad killen menade, fast jag tycker inte han har rätt för det!

Den där folie repliken som Du oxå kör med känns fortfarande bara desperat & mesig!

Förstår Du?

Om du vill särskriva så är det inget jag kan göra något åt. Jag vill däremot föreslå ett bindestreck (-), så ser det inte fullt lika fånigt, (läs; obildat), ut. Kanske i någon mån kan öka din trovärdighet.

Jag fetade till ett par ställen för tydlighetens skull. Citaten är utan inbördes ordning.

Last edited:
Känns som om någon vacklar i sin tro på alla påstådda terroristers egentliga förträfflighet. :D

Uppenbarligen verkar han ju ha en oerhörd förmåga att "ha otur" å fängslas sissådär utan anledning.

... hur det kommer sig att samma person åker dit gång på gång utan att faktiskt sättas dit på riktigt.

Vad är det liberalerna förväntas göra? Bli upprörda för att någon gripits för terrorsamröre?! :va Det låter väl rätt vettigt att gripa folk när de misstänks i terrorsammanhang.

Bara en kort fråga eftersom jag inte orkade hålla koll sist:
- Vad var det "kubasvensken" anklagades för sist? Vilka var åtalspunkterna?

Av all idioti på detta forum var det där nog det mest idiotiska jag läst.

Nåja, det beror på hur du läser inlägget.
Oskyldiga individer har i massor fallit offer för demokratins framfart, orättfärdiga bombningar av nationer har inte skett särskilt ofta, möjligen med några få undantag (av vilka jag är säker på att du och jag skulle skapa helt olika listor).

Last edited:
Oh nej, det har bara ett fåtal. :lol
Sedan om det är psykologi eller genusvetenskap eller afrikansk dans är inte så noga. :banana

Under helgen har jag tänkt och kommit fram till följande (Håll i dig!):
Jag har haft fel hela tiden och du och dina vänner har haft helt rätt!:rodnar

Givetvis kan vem som helst uttala sig om vad som helst när som helst och med exakt samma tyngd! Allas åsikter är lika värda och vi borde sitta i en ring, sjunga "We shall overcome" med ackompanjemang av en eller två blockflöjter och krama varandra!

Jag är även för att alla ska ha samma lön eftersom vi alla kan allting och utbildning är bara skit! Men jag trodde inte att du skulle stötta mig i kampen för denna kommunistiska dröm!
Vi är alla lika!!!!

Ja tyvärr är inte dina poäng i afrikansk dans och genusvetenskap mer värda än en veckas pryo som toalettstädare på McDonald's.

Från det ena till det andra: Vem städar runkbåsen? :rofl

Varför undrar du? Lämna en femtiolapp på stolen om du känner skam och dåligt samvete efteråt.

De städarna är ju lika mycket värda. Som de afrikanska dansarna/psykologerna......

Jasså där finns en stol alltså. Berätta mer du lärde.

Tror du kan bortse från det inlägget då vi mest satt o hittade på skit här.

Tråden får ju inte spåra ur - mer.

Givetvis kan vem som helst uttala sig om vad som helst när som helst och med exakt samma tyngd!

Eftersom ingen här har uttryckt den åsikten så ter sig din goja mer obegriplig än vanligt.

Det folk tycker är t.ex. att en psykolog inte har veto före andra i några som helst samhällsfrågor förutom de som rör just psykologi, något du säkert kan trassla till att alla samhällsfrågor gör förvisso.

Som jag sagt tidigare, om du tycker att man skall vara utbildad i det ämne man diskuterar - starta en psykologtråd och håll dig från samtliga andra trådar eller lägg ner ditt ötntiga kvasi-elitistiska babbel för ingen här inne, möjligen korvgubbe och Coola OLa och några andra kommunister undantaget, tycker att just du skall bedöma hur vi skall stoppa terrorism och alla andra ska sitta och lyssna till dina kloka råd, som du för övrigt ändå aldrig haft ett enda utav utan all din energi riktas till att gnälla på andra.

Ja tyvärr är inte dina poäng i afrikansk dans och genusvetenskap mer värda än en veckas pryo som toalettstädare på McDonald's.

Medicinsk yoga då, gills det? :confused:

Last edited:
Eftersom ingen här har uttryckt den åsikten så ter sig din goja mer obegriplig än vanligt.

Det folk tycker är t.ex. att en psykolog inte har veto före andra i några som helst samhällsfrågor förutom de som rör just psykologi, något du säkert kan trassla till att alla samhällsfrågor gör förvisso.

Som jag sagt tidigare, om du tycker att man skall vara utbildad i det ämne man diskuterar - starta en psykologtråd och håll dig från samtliga andra trådar eller lägg ner ditt ötntiga kvasi-elitistiska babbel för ingen här inne, möjligen korvgubbe och Coola OLa och några andra kommunister undantaget, tycker att just du skall bedöma hur vi skall stoppa terrorism och alla andra ska sitta och lyssna till dina kloka råd, som du för övrigt ändå aldrig haft ett enda utav utan all din energi riktas till att gnälla på andra.
Skönt att se att du i alla fall är en person som inte lägger något krut att klaga på andra...

T.o.m. i en helt oreleterad tråd undviker du det!

Skönt att se att du i alla fall är en person som inte lägger något krut att klaga på andra...

T.o.m. i en helt oreleterad tråd undviker du det!

Jodå, men ja har idel egna förslag också. De varvar jag med kritik av andras. Till skillnad från er i gnällvämnstern. Diskussion, debatt, meningsutbyte, dialog etc kallas det. Du borde testa, det är inte farligt.

Haha, de har återvalt sin terror-mormor. :D

Har din trovärdighet påverkats?

– Jag kan förstå om den som inte känner mig undrar vad som pågår. Och jag har fått kritik från några debattörer. Men på söndagseftermiddagen gav styrelsen för Sveriges muslimska råd mig fortsatt förtroende som ordförande.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/jag-var-aningslos

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...