Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
alfa skrev:2577523Är det någon som vet va det är för bankörningar utomlands innan säsongen
2007 typ Folkessons Cartagena.
Såg något flygblad på finalen falkenberg om Poznan?
Lika bra att planera redan nu var pengarna skall gå![]()
alfa skrev:2604396Någon måste känna till lite mer?
Jösse skrev:2578275Cartagena då ??
Vad kostar det att hyra banan ?
12-16 mars, cartagena.Fürstenhoff skrev:2604657Mer info tack!!
/Fürstenhoff.
Fürstenhoff skrev:2604678Ahaaaaa!!![]()
Pris??![]()
Anmälning göres vart??![]()
/Fürstenhoff.
Fürstenhoff skrev:2604705Tackar!!![]()
Nu gäller bara en diskustion med regeringen hemma samt en kontrol med Suzuki när R1000K7'an dyker upp!!![]()
/Fürstenhoff.
Fürstenhoff skrev:2604778Regeringen får stanna hemma då detta är tänkt som en kul utflykt för en gammal avdankad moppe förare!!![]()
Klubb??SJÄLVKLART!!
![]()
/Fürstenhoff.
En bekant kollade upp Sachsen Ring (stavning?) och då var 80-90.000:- för en dag inklusive det du räknade upp så det verkar finnas både dyra och billiga banor.Boris JR skrev:2604641Vet inte vad just Cartagena kostar att hyra men generellt så är banhyran i Europa betydligt lägre än i Sverige då de har en mycket längre säsong.
sandstream skrev:2605068En bekant kollade upp Sachsen Ring (stavning?) och då var 80-90.000:- för en dag inklusive det du räknade upp så det verkar finnas både dyra och billiga banor.
Visst är det billigt i förhållande till bankvalité men klart dyrare än i Sverige vad jag känner till.Boris JR skrev:260533080-90kkr är ju fortfarande billigt jämfört med svenska banor.Vad kostar Anderstorp/Mantorp?
65-80 kkr är priser jag har hört och Sachsenring är milsvid före vad någon svensk bana kan prestera.
sandstream skrev:2605472Visst är det billigt i förhållande till bankvalité men klart dyrare än i Sverige vad jag känner till.
Personligen skulle jag lätt betala mer för att få köra på de stora europeiska banorna än vad jag betalar för att köra i Sverige.
Det nordmän blir bra på är ju det tekniska, men sen när man stöter på de stora vidöppna banorna i syd... jadu... frånåkt så det smäller om det. Jag ska försöka nästa år att ta mig till en tävling på en riktig bana (utomlands, under norden).Jösse skrev:2605757Exakt.
Det är ju rena gokartbanorna vi har i Sverige !
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife