försäkrings frågor

crazy rider

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
ktm 690
hej jag har några frågor angående försäkringar kan man försäkra en hoj på full effekt även fast den är strypt? och sen vad har ni för försäkrings bolag och vad betalar ni? och sen finns de nån försäkring som pappa kan stå på hojen och jag får "låna" den? tack på för hand:)

de gjorde det för mig med min ktm 250 även fast den bara har 7kw i papprena :( jävla svin bilsport och mc de vill ha mer för den helförsökrad en för min ktm 950 :(

okej illa:( sen undrar jag är den nån som har skrotat med sin motard och fått strul med försäkrings bolaget för den va ostryp?

jag skrota med min ktm 250 och slog sönder axeln och de har enu inte ens svarat mig om jag ska få några pengar till nya delar, de har nog bara glömt bort det :(
försökrings bolag is the shit^^ haha

jag skrota med min ktm 250 och slog sönder axeln och de har enu inte ens svarat mig om jag ska få några pengar till nya delar, de har nog bara glömt bort det :(
försökrings bolag is the shit^^ haha

fick du pengar för axelnda? det ä dä som jag är mest rädd för att ja ska skrota å göra illa mig å inte få pengar för dä

jag fick pengar efter typ kanshe 3 månader så det är ju lungt :) hehe men annars är det bara att klaga ;)

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka