försäkrings frågor

crazy rider

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Kumlabunkern
Hoj
ktm 690
hej jag har några frågor angående försäkringar kan man försäkra en hoj på full effekt även fast den är strypt? och sen vad har ni för försäkrings bolag och vad betalar ni? och sen finns de nån försäkring som pappa kan stå på hojen och jag får "låna" den? tack på för hand:)
 
de gjorde det för mig med min ktm 250 även fast den bara har 7kw i papprena :( jävla svin bilsport och mc de vill ha mer för den helförsökrad en för min ktm 950 :(
 
okej illa:( sen undrar jag är den nån som har skrotat med sin motard och fått strul med försäkrings bolaget för den va ostryp?
 
jag skrota med min ktm 250 och slog sönder axeln och de har enu inte ens svarat mig om jag ska få några pengar till nya delar, de har nog bara glömt bort det :(
försökrings bolag is the shit^^ haha
 
jag skrota med min ktm 250 och slog sönder axeln och de har enu inte ens svarat mig om jag ska få några pengar till nya delar, de har nog bara glömt bort det :(
försökrings bolag is the shit^^ haha

fick du pengar för axelnda? det ä dä som jag är mest rädd för att ja ska skrota å göra illa mig å inte få pengar för dä
 
jag fick pengar efter typ kanshe 3 månader så det är ju lungt :) hehe men annars är det bara att klaga ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top