Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jasmine skrev:R1-98 o 01.Var hittar man bra försäkringar till dom?
Finns ingen billig.jasmine skrev:BILLIG
Har du något namn på IFPMR skrev:Har du tur så kan du få 98:an billig. Det är nämligen inte ifört i bilreg. att den var strypt. Det är bara att ringa runt... If är bra för mig.
Hej,är ca 10min färsk medlem,har ställt samma fråga/or som du,tycker bara att du fått många otacksamma svar,på en sida där jag tycker man ska hjälpa varandra med erfarenheter till oss som är nya i "gamet"./Lovar att hjälpa dig om jag får ngt svar!/Walleskydivejasmine skrev:Har du något namn på IF
walleskydive skrev:Hej,är ca 10min färsk medlem,har ställt samma fråga/or som du,tycker bara att du fått många otacksamma svar,på en sida där jag tycker man ska hjälpa varandra med erfarenheter till oss som är nya i "gamet"./Lovar att hjälpa dig om jag får ngt svar!/Walleskydive![]()
walleskydive skrev:eller skall morfar 89 stå för denQUOTE]
Nicke skrev:Skenförsäkra gör man inte. Och gör man det så kan man lika gärna köra oförsäkrat för risken är stor att man inte får ut nånting. Väldigt schysst att morfar ska ljuga om varför han är oskadd men har en skkrotad R1:a som han vill ha ut pengar för.
walleskydive skrev:eller skall morfar 89 stå för denQUOTE]
Även om morfar står som ägare på hojen så har han ju rätt att låna ut den och självklart gäller försäkrigen iallafall dock kan självrisken bli dyrare...
inte för att ja säger att de e rätt att skena!
Donnie_R6 skrev:Södertälje, körkort 3år, 23 bast, r1 -04, billigaste jag kunde hitta 89.900kr hel/ helår, sviiinddyrt att bo i tälje med R1...
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |