Nejm skrev:Meddela gärna hur det gick och om det var något krongel med att få den betald!![]()
Jag faxade in boten idag och båda killarna som driver företaget hörde av sig inom några timmar, den ena för att bekräfta mitt personnummer och den andra ville ha ett ocr-nummer från inbetalningskortet. Jag skulle få en bekräftning via mail när det var betalt och de skulle betala in det framåt kvällen sa de. Allt verkar stämma till fullo och de var väldigt trevliga och professionella. Jag skämdes lite när de ringde upp (jag är ju en dålig kund) men de hade inget konstigt att säga om saken.
Så om allt fungerar som det ska så kan jag rekommendera denna tjänst till alla er! Visst, man kanske "aldrig" kör för fort eller tror att man åker dit men en vacker dag kanske man har bråttom och då är pliten där med lasern/piloten och då är det väl investerade pengar. Jag menar, 30:- i månaden märks inte på något vis ens hos en student!

Jag vet inte om det var så förut, men nu verkar det gälla för a-klass också enligt hemsidan --> http://www.speeding.se/faq.asp längst ned nästan