Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kolla på en Honda VTR 1000 f från 90-talet. Går att köpa från 20 lök och uppåt. Borde va hyggligt billig i försäkring. Jag betalar 2600 helår, halvförs. Nu är jag en gammal gubbe (44) som haft kort i 23 år.
Kan va så, Men jag har ju ringt till dom ochdet hade med åldern att göra sa hon. Frågan är om man vågar ha en superduke halvförsäkrad eller om det är idiotiskt
Kolla på en Honda VTR 1000 f från 90-talet. Går att köpa från 20 lök och uppåt. Borde va hyggligt billig i försäkring. Jag betalar 2600 helår, halvförs. Nu är jag en gammal gubbe (44) som haft kort i 23 år.
Den kosta 18000:- helåret hondan
Den kosta 18000:- helåret hondan
Har du kollat "helårsförsäkringar" eller bara tagit priset på en avställningsbar helförsäkring helår? 22k låter kanske mycket, men är den avställningsbar med en garageförsäkring för ett par hundra i månaden är det ju inte så mkt för att helförsäkra en sd.
Helt galet! Halvförsäkring?
Japp! kolla med folkam och där kosta den 1400:- månaden och 200 avställd, Så ca 9000:- om året. och det är ju skapligt, men nackdelen är ju den att det blir ju ändå hög månadskostnad.
SD 07:a. 1600kr/mån för hel och avställningsbar. 33 år, zon 1 Sthlm,
Kortet sen 31 juli. Skönt att kunna ställa av till vintern ;-)
Ja Hua va dyrt att ha hoj när man e ungMan blir ju riktigt glad att man är på g att bli Gubbe
Tog Mc kort 1982
Oj Nu Lät jag Jätte gammal..Jag betalar 1800:- För min Ktm 990 Smt-12.. och 5700:- för min ktm 990 Smr-11. Helförsäkring/Helår.. De är ju bra billigt.. (Bilsport o Mc)
Förresten. Skulle nog inte rekommendera SD som övningskörningshoj. Jag har den förvisso som första hoj. Allt under 3000varv kräver tillpassning med koppling. Hojen är jäkligt mycket gas eller broms och det gör den bra men att öva konbanan njae. Fine när man kan men att lära sig på...
Kolla hur mycket en gsx750 kostar att försäkra! Sen åker du och skäms i ett antal år så ska du se försäkringen är mycket mera fördelaktig i plånboken. Eller köp en hoj från tidigt 90-tal så hamnar du på under 1500 hos svedea.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |