Twosaint
Great white people
Jag hade en granne under mig som levde om som satan ett tag. Han hade fester vardagarna i ända. Och när det inte var fest så kunde hans sällskap mitt i natten vråla rakt ut. Detta höll på till midnatt och timmarna efter ibland, ett glädjeskrik följt av ett förbannat vrål detta med 5-10 minuters mellanrum. Så höll dom på veckorna i ända jag kunde fan inte fatta vad dom höll på med.
Jag jobbade 06:00-18:00 och var tvungen att kliva upp 05:00 för att hinna i tid till jobbet så vid midnattsnåret brast det för mig en natt.
Tog telefonen och ringde helt yxtokig
berättade för honom att jag kliver upp 05:00 och om han inte slutade upp att väsnas på nätterna skulle jag se till att han vart väckt varje morgon då jag åkte iväg till jobbet.
Då gick det även upp för mig varför dom vrålade som dom gjorde. Dom satt på nätterna och spelade tv-spel bla NHL så en gjorde mål och skrek av glädje och den andre skrek för att han släppte in ett.
Jag bor själv i bostadsrätt och har renoverat lite. Nu 2 år efter då andra flyttar in renoverar så är det en kärring mittemot mig som påpekar att jag lever om då jag borrar. Har försökt förklara för henne att jag inte har borrat på flera månader och att ljudet fortplantar sig bra i ett betonghus då man borrar. Hon vägrar fatta och påstår att det är jag som lever om.
Jag jobbade 06:00-18:00 och var tvungen att kliva upp 05:00 för att hinna i tid till jobbet så vid midnattsnåret brast det för mig en natt.
Tog telefonen och ringde helt yxtokig
Då gick det även upp för mig varför dom vrålade som dom gjorde. Dom satt på nätterna och spelade tv-spel bla NHL så en gjorde mål och skrek av glädje och den andre skrek för att han släppte in ett.
Jag bor själv i bostadsrätt och har renoverat lite. Nu 2 år efter då andra flyttar in renoverar så är det en kärring mittemot mig som påpekar att jag lever om då jag borrar. Har försökt förklara för henne att jag inte har borrat på flera månader och att ljudet fortplantar sig bra i ett betonghus då man borrar. Hon vägrar fatta och påstår att det är jag som lever om.
Vadå psycho grannar??
) får vara och klättra på den.