Joråsatteh

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Säg inte för mycket.... :zx10-88
Har du fackta som styrker ditt påstående? Hur kan du annars vara säker på din sak. Som det sas i ett annat citat. Det är ingen större skillnad. Om jag behöver lägga ner lite mer är bara kul. Om den spårar lite mer är inte så kul.
Så har du provat båda en lite förlängd hoj?
Jag har en busa med förlängd sving å 240 bakdäck mmmm, känns inte speciellt annorlunda än orginal.Men vad vet jag, känns som experterna haglar här.
Att hojen skulle bli trögstyrd av lite mer hjulbas är en myt. Jag tycker lång hjulbas är superhärligt att köra med. Blir både stabilare rakt fram och i kurvor. Som Skrotnisse säger så får du lägga ner lite mer för att det ska kurva lika mycket som i normala fall.
Har iofs kört bulten en gäng gånger, å den vägen svänger ju inte alls. Men du verkar ju veta mer om sånt så jag ger migNu vet jag inte hur du kör din cykel men det ser ut som ett riktigt häftigt showbygge och inte något som huvudsakligen är gjort för att smiska kurviga vägar.
Montera en 10cm längre sving som ändrar all chassigeometri och ett bakdäck som är 45mm bredare och med profilen från helvetet och det känns ungefär samma som tidigare? Nja inte i min bok ivf.....
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |