Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Han bad om en åsikt och fick min.Tycker du det låter som att han bygger en banhoj?
Han bad om en åsikt och fick min.
Du verkar störa dig på det.
Som sagt. Det är ytterst individuellt. Jag har aldrig hört talas om någon som sätter på ett förhöjt glas för att det är snyggt utan för att det är praktiskt.
Sen är det väl så att man brukar bygga om en hoj så man själv tycker det är snyggt, inte vad andra tycker.
Herregud, vilken värld lever du i? 90% sätter väl på förhöjt kåpglas för att det är snyggt! Varför väljer folk också annars svart, spegel, mörkt, rökfärgat osv. Inte så ofta man ligger och kikar genom bubblan. Att det blir skönare luftmotstånd i bröstet, knappt märkbart kan jag säga.
Hur ser en KTM LC4 ut med hubba bubba glas.Tillåt mig tvivla. Det fins inte en chans att 90% gör det för att det är snyggt. Alla jag känner, inklusive mig själv, har satt på dubbelbubbel för att det skall bli skönare att åka fort. Sen att man väljer ett rökfärgat/spegel/svart eller vad det nu är gör man ju för att det skall passa hojen/se snyggt ut.
Funktion före form. Alltid! Jag tillhör nämligen en av de som kör hojen, Inte står och spänner mig utanför korvmojen.
Hur ser en KTM LC4 ut med hubba bubba glas.
Fet som fan! Och nu känns det knappt alls när man kör 200+
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|