Förhållande

R2 skrev:
så nu har jag sagt spydiga kommentarer riktade till just henne?
Jag har dragit alla över en kam, inte ett ord om henne specifikt.
ge fan i att försöka säga till mig vad jag ska tycka eller inte.
Vet precis vad som har hänt i mitt och ett antal vänners liv, därav mina åsikter.

När skrev jag att du gick på just henne? Ville bara att du skulle droppa dina spydiga kommentarer, that's it! Men visst, fortsätt! Fritt land!

När det diskuteras om två personer (en av varje kön) i en tråd blir alla generaliseringar lätt riktade mot en av dessa. Tänk gärna på det. Men ännu en gång, fritt land!

Sen om du och dina polare är värdelösa på att ragga är inte mitt fel, inte någon annans heller. Låt inte din okunskap gå ut över andra personer.

Itacha75 skrev:
Sen om du och dina polare är värdelösa på att ragga är inte mitt fel, inte någon annans heller. Låt inte din okunskap gå ut över andra personer.
nu får du fan ta och tagga ner lite.
Handlar inte om att ragga på nått sett överhuvudtaget, det jag sa va att tjejer har en tendens att alltid dra mitt i ett fungerande förhållande utan att kunna säga varför.
Hur får du det till raggning?

HanneZ skrev:
Ett forum där man inte får säga emot eller tycka illa om någon eller något.

Men får se, du var ironisk?
Och visst att det inte är 'ååh stackars liten' sida.
Men det var någon annan som tog upp det där med förhållande med bästa vänner och hur det är och så.
Jag bad inte om medlidande.
Jag sa bara vad jag tyckte och tänkte, precis som alla andra.
sen hur folk tar det är upp till dom :)

R2 skrev:
Handlar inte om att ragga på nått sett överhuvudtaget, det jag sa va att tjejer har en tendens att alltid dra mitt i ett fungerande förhållande utan att kunna säga varför.
Itacha75 har lite mer livserfarenhet än dig. Lyssna och lär istället.

Da-Jarnman skrev:
Men får se, du var ironisk?
Och visst att det inte är 'ååh stackars liten' sida.
Men det var någon annan som tog upp det där med förhållande med bästa vänner och hur det är och så.
Jag bad inte om medlidande.
Jag sa bara vad jag tyckte och tänkte, precis som alla andra.
sen hur folk tar det är upp till dom :)
Det hade inget med dig att göra. Jag ironiserade över att folk säger åt annat folk vad dom får skriva och inte får skriva.

HanneZ skrev:
Det hade inget med dig att göra. Jag ironiserade över att folk säger åt annat folk vad dom får skriva och inte får skriva.

Haha, jo.. :P
La bara till det i all ironi ;)

R2 skrev:

Hur det kom till raggning? Om du bara/mestadels träffat tjejer som bara sticker mitt i allt så måste det vara fel nånstans. Nu tog jag mig den "fräcka" friheten att skylla detta på din raggning. Ett dumt misstag (?) i stridens hetta. Sorry.

God natt på er!

HanneZ skrev:
Itacha75 har lite mer livserfarenhet än dig. Lyssna och lär istället.

Ironi är jätte kul "hahaha". Har dock en flickvän som aldrig skulle lämna mig för allt i världen, vilket jag redan vet, av erfarenhet. Tyvärr värkar inte R2 ha fått uppleva detta.

Itacha75 skrev:
Hur det kom till raggning? Om du bara/mestadels träffat tjejer som bara sticker mitt i allt så måste det vara fel nånstans. Nu tog jag mig den "fräcka" friheten att skylla detta på din raggning. Ett dumt misstag (?) i stridens hetta. Sorry.

God natt på er!
inget som helst fel på min raggning, raggar knappt alls, vågar inte ha med brudar att göra längre.
sorry accepted

Itacha75 skrev:
Ironi är jätte kul "hahaha". Har dock en flickvän som aldrig skulle lämna mig för allt i världen, vilket jag redan vet, av erfarenhet. Tyvärr värkar inte R2 ha fått uppleva detta.

hoppas för er skull att hon aldrig gör det,
precis sådär har det vart för mig, på alla tänkbara plan har jag blitt övertygad om att detta är så jävla säkert så, ja det kommer att hålla..

*POOF*

R2 skrev:
hoppas för er skull att hon aldrig gör det,
precis sådär har det vart för mig, på alla tänkbara plan har jag blitt övertygad om att detta är så jävla säkert så, ja det kommer att hålla..

*POOF*

Var det där också ironi?

Jag är helt vilse i projektet :huvet

Men för att tillägga i samtalet "Förhållande"
Med vänner och ovänner..
OM man nur blir tillsammans med sin bästa vän och allt går åt helvete.
HUR ska man få tillbaka samma relation?
Går inte det?
Finns det några alternativ för sånt där?
eller ska man bara följa stigen? :confused:

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...