Mahhbechh
Börsmäklarn
- Gick med
- 20 Oct 2005
- Hoj
- Briggs & Stratton
Hej igen.
Snabb fråga;
Jag är på jakt efter en Mikuni TMR41 men den kostar fanemej som hela min motorcykel att köpa ny och finns inte begagnad någonstans, varken på nätet eller hos diverse mc-handlare/skrotar.
Undrar alltså om det finns någon förgasare som är snarlik eller helt ekvivalent med Mikuni TMR41? Jag är helt och hållet novis på förgasare, men råkar av en händelse veta att det är just en TMR41 jag behöver (tack RacerX). Vänder mig nu till er där den samlade kunskapen ju är enorm.
Tack och godnatt, hoppas på svar till morgonen!
Puss på er alla.
Mahh.
Snabb fråga;
Jag är på jakt efter en Mikuni TMR41 men den kostar fanemej som hela min motorcykel att köpa ny och finns inte begagnad någonstans, varken på nätet eller hos diverse mc-handlare/skrotar.
Undrar alltså om det finns någon förgasare som är snarlik eller helt ekvivalent med Mikuni TMR41? Jag är helt och hållet novis på förgasare, men råkar av en händelse veta att det är just en TMR41 jag behöver (tack RacerX). Vänder mig nu till er där den samlade kunskapen ju är enorm.
Tack och godnatt, hoppas på svar till morgonen!
Puss på er alla.
Mahh.
turbuleceriktarna kommer från ex NASA sidor har läst för länge sedan att det andvänds för att ta bort turbulerande luft i rör för att minska friktion, har även sett typ liknande i insug på jetflygsmotorer jag såg det på en gammal rysk mig från kalla kriget