Föredrar du tjejen eller hojen?

Vad föredrar du?


  • Antal röstningar
    0
Inte riktigt min typ av dam det där... däremot kör man ju ninja och jag skulle aldrig byta bort min ninja mot henne! :kocko
 
Hade det varit italienskt märke på hojen så hade man valt det...
Japs går bort....vilket knepig dräkt hon hade..hur sätter man på en sån? :rolleyes: :D
 
Mark skrev:
Dags för en poll!

Mycket lätt val jag tar hojen och bruden säljer bruden till en hallick åker till thailand och kan få 3 chicks PÅ EN GÅNG dom masserar min kropp och är kåta och glada.
Yepp så skulle jag göra.
 
gurra snurra skrev:
Mycket lätt val jag tar hojen och bruden säljer bruden till en hallick åker till thailand och kan få 3 chicks PÅ EN GÅNG dom masserar min kropp och är kåta och glada.
Yepp så skulle jag göra.
Varför inte sälja hojen (borde vara lättare) och ta med bruden till Thailand?
I Thailand har du ändå inte nån nytta av en gammal skräpig Ninja här uppe i fjällen... :va
 
Mycket fin hoj, den saken är ju klar...bruden vill man ju gärna se framsidan på också innan man gör ett sånt val...det är säkert en kille för det här är ju internet :va :va

FÖRGÖRAREN :yoparty
 
P@trik skrev:
Vafan det är ju en kawwa, då kan man väl lika gärna ta bruden.

tänkte precis desamma..

men hon hade en smart dragkedja.. (dedär e ett riktigt tjejställ skulle man kunna påstå) .. de skulle nog alla som kör med icke 2delad sparkdräkt behöva :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top