Föredrar du tjejen eller hojen?

Vad föredrar du?


  • Antal röstningar
    0
Vänta bara tills ni får se nyllet. Ser säkert ut som en grävling eller liknande.
 
Får väl hoppas att hon har rakat sig, skitsnyggt om det sticker fram hår på framsidan... :rolleyes:
 
Nu lurade ni mig! Jag trodde det gällde MIN tjej eller MIN hoj!

Av de två alternativen ni erbjuder väljer jag: c;none of the above.
 
Hojen eller TJEJEN?
J-a mansdominerade värld. :4skrika
 
Självklart valde man bruden. Den konstiga latex dräkten kan man ju alltid ta av :) .

Trodde först att det gällde min tjej eller min hoj. Då hade tjejen vunnit.
 
Om cykeln börjar krongla är det bara att laga den.... kvinnan börjar krongla a då har man problem vet inte vart man kan köpa reservdelar faktiskt. Cykeln finns alltid där för en å det gör fan inte "dom" :hihi
 
oj svårt val. Båda lika viktiga i alla fall under sommarhalvåret. Under vinterhalvåret är tjejen bra till att trösta mig för att hojen är inlåst och till "mys".... :D
 
Esquire skrev:
Är det ingen ångervecka då? :va


Hur fungerar det där egentligen, om man skruvat ett par gånger
men inte är riktigt nøjd med uppførandet hos tanten?
ska man räcka upp handen, åberopa ångervecka och dra?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top