Fördomsfull?! Blir mer o mer!

WaZZe skrev:
Fyfan va surt Avelin, ring om du ska ut och veva.

Klart jag gör! Jag håller på samla ihop lite skolkataloger så att tjejen kan
indentifiera fienden. Sedan Är det ju bara att finna o förgöra. Något ska
personerna i fråga få känna på. Smärta eller ej, det får vi se då!
Men frusna painboll-kulor är inte uteslutet iaf! Får samla ihop gänget o gå
prata med dem då! 12st painbollgevär MÅSTE kunna göra lite sveda! :kulspruta :machinegu

Avelin skrev:
Klart jag gör! Jag håller på samla ihop lite skolkataloger så att tjejen kan
indentifiera fienden. Sedan Är det ju bara att finna o förgöra. Något ska
personerna i fråga få känna på. Smärta eller ej, det får vi se då!
Men frusna painboll-kulor är inte uteslutet iaf! Får samla ihop gänget o gå
prata med dem då! 12st painbollgevär MÅSTE kunna göra lite sveda! :kulspruta :machinegu

Varpå ni beter er på samma sätt som "invandrarpacken". Både smart och lyckat! Allas fördomar besannas! :D :tummenupp

O va händer när nån får reda på vem som gjort de? Då ska de slaktas tillbaka. Våld föder våld?

Masonit skrev:
Jag har personligen sett staden Landskrona förvandlas på några få år. Från en mycket bra stad till en av landets mest våldsamma städer. Det enda som skiljer sig mot innan är antalet utlänningar.

Sen är det ju allmänt känt att skåningar är allmänt insnöade :D

Nova skrev:
Äh! Jag säger bara en sak. SLAKTA!!!!! :kulspruta

Jorden anropar för en realitycheck...

Om man använder sin hjärna så kan man hitta på lite mer sofistikerade sätt att hämnas på... om man tycker att det är nödvändigt. :rolleyes:

Jag tycker att det är tämligen korkat att avsky ett beteende från någon annan och sedan bete sig på samma sätt själv!

Last edited:
tragiskt, invandringen är ett känsligt ämne, men de flesta är väl överens om att det inte har direkt fungerat att integrera dessa i det svenska samhället...
utvisning om de döms för brott, lätt!

Usch det är rent ut sagt förjävligt. Det är ju inte direkt en slump att i de flesta fall är det invandrare som står för sådana här grejer. :mad:

Bengan skrev:
Är inte sådana former av försvarsvapen förbjudna?

Heldre ser jag min tjej torska på vapenbrott än blir våldtagen,
Och det är inte så svårt att göra sig av med brurken lite snabbt

Skall den här tråden utmynna i en motion till nationaldemokraterna eller vad pågår?
Tror ni verkligen att kriminalitet har med hudfärg att göra?

Kan bara säga att utan invandrare hade det inte funnits speciellt många läkare i vården. Värt att tänka på när man har klotat, skall man då vägra att bli opererad för att läkaren är iranier?

Brist på utbildning och kunskap föder rasism. Huruvida den svenska rättvisan fungerar eller inte är en annan diskussion.
Om utländska medborgare begår brott i Sverige skall de självklart utvisas. Samma sak gäller när svenska medborgare begår brott utomlands.

Mycket är i den här tråden är bara rasistiskt drävel som jag ser det med andra ord rent skitsnack. Allt politiskt korrekt tjafs gör det bara svårare att diskutera själva frågan eftersom man hela tiden hamnar i diskussionen hur frågan skall diskuteras.

/F

Hade missat denhär tråden helt och hållet. Där ser man vad som flyter upp till ytan när man är borta ett par dagar från forumet.
Först och främst, trist med rånet. Hoppas att tjejen repar sig från händelsen. Hoppas även att polisen lyckas plocka de som rånade.
Med detta sagt hoppas jag även att polisen plockar in varenda klantskalle som försöker leka medborgargarde. Detta är nämligen en lek som är totalförbjuden i Sverige. Våldsmonopolet i Sverige under fredstid innehas definitivt inte av eventuella anhöriga till brottsoffer. Brottsoffers anhöriga skall stötta offret i processen att ta sig tillbaka till vardagen och att vara polisen behjälplig. Inget mer. Ingen hämnd.

AleX skrev:
I ett svensk fängelse ska SVENSKAR sitta
alla andra ska "hem" till deras hem land DIREKT
gärna innan brottet begåts me :gnissla

Detta var väl inlägget som gjorde mig mest mörkrädd och samtidigt lite nyfiken. AleX hur tänker du? Du får gärna förklara? För jag vet inte vad vi ska göra med alla dessa norrmän, danskar, finnländare, engelsmänn, framsmänn, amerikanare etc. som springer omkring i vår avlånga helyllesvenska ariska hembyggd och bara väntar på att få begå brott. AleX :7peta , vad ska vi göra med dem? Hur snabbt ska vi kasta ut dem?

gladh

Flamma77 skrev:
Jorden anropar för en realitycheck...

Om man använder sin hjärna så kan man hitta på lite mer sofistikerade sätt att hämnas på... om man tycker att det är nödvändigt.

Jag tycker att det är tämligen korkat att avsky ett beteende från någon annan och sedan bete sig på samma sätt själv...

Öga för öga. Tand för tand :fatta!

cRoC skrev:
Usch det är rent ut sagt förjävligt. Det är ju inte direkt en slump att i de flesta fall är det invandrare som står för sådana här grejer. :mad:

Är det så?
Vad står invandrare för?
Fakta efterfrågas, inte nåt nationaldemokratiskt dravel.

gladh

gladh skrev:
Är det så?
Vad står invandrare för?
Fakta efterfrågas, inte nåt nationaldemokratiskt dravel.

gladh

Ja just såna här övergrepp mot blonda tjejer. Om man jämför med hur många invandrare respektive svenskar det finns, och antalet överfall så klarnar det nog ska du se.

Hårdare straff för alla oavsett ursprung, de invandrare/flyktingar som begår grövre skall inte få bo kvar här. Lite respekt tycker jag allt man visar när man är "gäst". Sen skiter jag fullständigt om dom kommer från danmark eller guatemala. Jag bryr mig inte ett smack om vilken hudfärg dom har. Min morsa är ej svensk utan invandrare så kom inte och påstå nåt fånigt om rasism nu. Dock från Asien.

Det finns någon spray på Teknikmagasinet och även såna små dosor som tjuter utavhelvete. Köpte det till min tjej. Vet ej hur bra sprayen funkar men enligt utsago från syrrans pojkvän som snart är färdig polis så luktar den så djävla illa att man spyr och färgen går INTE att tvätta bort. Han har provat på sin hand. Förhoppningsvis förblindar även sprayen ett tag.

Som någon sa är det ju så att det är alltid några få rötägg som förstör för alla andra. Det gör tyvärr att man ser lite snett på alla som har det ursprunget som dom rötäggen.

Felix skrev:
Skall den här tråden utmynna i en motion till nationaldemokraterna eller vad pågår?
Tror ni verkligen att kriminalitet har med hudfärg att göra?

Kan bara säga att utan invandrare hade det inte funnits speciellt många läkare i vården. Värt att tänka på när man har klotat, skall man då vägra att bli opererad för att läkaren är iranier?

Brist på utbildning och kunskap föder rasism. Huruvida den svenska rättvisan fungerar eller inte är en annan diskussion.
Om utländska medborgare begår brott i Sverige skall de självklart utvisas. Samma sak gäller när svenska medborgare begår brott utomlands.

Mycket är i den här tråden är bara rasistiskt drävel som jag ser det med andra ord rent skitsnack. Allt politiskt korrekt tjafs gör det bara svårare att diskutera själva frågan eftersom man hela tiden hamnar i diskussionen hur frågan skall diskuteras.

/F

Av egen erfarenhet så vill jag hellre ha "svensk" läkare. Givetvis finns det bra immigrant-läkare men ingen som jag har stött på tyvärr.

Det ska tilläggas att jag har en del invandrarvänner men dom sköter sig iallafall.

Nova skrev:
Kolla statistik inom området som sagt :död

Jamen visa mig dendär jäkla statistiken som alla talar om existerar. Dendär hemliga statistiken som polisen och regeringen hemlighåller för alla vnliga svenskar. Visa mig siffror som har vetenskaplig grund.

gladh

Back