Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Comedy Club har vaknat
![]()
Nä, han köpte manliga möbler![]()
snicksnack! Det ÄR mysigt att mysa med sig själv!
+Man kan dricka ur mjölken
-det är dyrt att leva
HahahaDricka ur mjölken är ju den ultimata anledningen till att bo själv hahahah
![]()
![]()
Wannagofast..
Men måste man välja mellan (kanske olyckligt?) singelliv och att vara i ett etablerat förhållande som är lyckligt (!) så är det nog många som väljer det senare.
Man kan ju leva livet ändåförhållanden är inte slutet
![]()
Wannagofast..
Folk som skriver att dom hellre är med någon än att vara singel menar nog inte att dom tar vem som helst bara för att slippa vara singel.
Men måste man välja mellan (kanske olyckligt?) singelliv och att vara i ett etablerat förhållande som är lyckligt (!) så är det nog många som väljer det senare.
Man kan ju leva livet ändåförhållanden är inte slutet
Ps: dessutom var det min kille som drog MIG till IKEA i helgen,,inte tvärtom![]()
Ja självfallet.. det handlar ju om äkta kärlek med nån man riktigt trivs med, såklart!
När ska du lära dej att äkta kärlek inte existerar?![]()
När ska du inse att det faktiskt finns?
Det står ju bevis överallt!
En kärlek till sin hoj är ÄKTA kärlek!
OCH sina barn naturligtvis!!![]()
jojo, men jag anser mej vara singel trots att jag har hoj. Och barn hatar jag...![]()
Det är bara för barn skriker,skiter och snorar och sen kostar det massa pengar när de växer upp och då blir de finniga å fula och får en massa kriseer.
Ja, typ... Och så spyr de hela tiden, vilket är det värsta jag vet! Får panik när någon spyr! Och så skiter de på sej hela tiden...![]()
Det gör den helt klart! Men chansen att den gör dig lycklig är 2% och risken att den ger dig självmordstankar är följdaktligen 98% så ge fan i att hitta den. Kör på ett sånt där nuppfår och köp lite propelleraxelfett av Jürgen i stället.jo klart de gör ..
Swish du är för söt för att vara så arg och negativ
Cheer up![]()
Swish du är för söt för att vara så arg och negativ
Cheer up![]()
Livet blir vad man gör det till.Ja, men det hjälper ju inte när man är evig singel, ochd å blir man lite uppgiven. Hos mig yttrar det sig i ilska!![]()
Det är bara för barn skriker,skiter och snorar och sen kostar det massa pengar när de växer upp och då blir de finniga å fula och får en massa kriseer.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |