Fördelar/Nackdelar med att vara singel?

Idag är det fredag, får se om man fortfarande är singel imorgon, man vet ju aldrig vad som händer...... blir ju kanske lite jobbigt om man börjar fundera över för och nackdelar i stundens hetta ;)

Nu är det slut på t***********t på krogen.

Been there, done that, got the t-shirt...

Myskvällar, here I come! :D

Nu är det slut på t***********t på krogen.

Been there, done that, got the t-shirt...

Myskvällar, here I come! :D

Bara för att apstrutsen har blivit gammal :näsblod När 40-årskrisen tar vid så står du och håller dig i bardisken och dregglar trånandes efter varenda liten lösaktig tös du ser dubbelt av...

Bara för att apstrutsen har blivit gammal :näsblod När 40-årskrisen tar vid så står du och håller dig i bardisken och dregglar trånandes efter varenda liten lösaktig tös du ser dubbelt av...

Njae, jag håller fast vid puman jag skaffat. Titta kan man ju alltid göra, bara man käkar hemma... :tungan

För att vara trist så återgår jag till vad tråden handlar om, även om resten av läsningen varit minst sagt underhållande.

Fördelar med att vara singel: Man kan prutta när man vill (vi tillhör den tråkiga kategorin som inte pruttar hejvilt i varandras/andras sällskap).

Att vara sambo: Det finns bara fördelar. Allt jag trodde tidigare om hur förhållanden var visade sig inte stämma.
Gräl med gap och skrik: Löser inga problem, alltså bojkottas den delen.
Tjafs om varandras pengar: Leva tillsammans och ha varsin ekonomi :va
Egen tid: Den tar man när man behöver. Behöver man mer egen tid än gemensam tid ska man nog vara singel.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT