Fördelar/Nackdelar med att vara singel?

Mja tycker bara de är deprimerande och tråkigt att vara singel .. :(
Finns inget som lyser upp vardagen, inget att längta att få komma hem till

Den enda fördelen är väl att man kan va hur knökfull och odräglig om helgerna man vill utan att nån direkt bryr sig ;-)
Fokuserar mer på träningen oxå

Varför tror du jag super som fan varje helg? :D

Mja tycker bara de är deprimerande och tråkigt att vara singel .. :(
Finns inget som lyser upp vardagen, inget att längta att få komma hem till

Den enda fördelen är väl att man kan va hur knökfull och odräglig om helgerna man vill utan att nån direkt bryr sig ;-)
Fokuserar mer på träningen oxå

seså, upp med morrhåren nu. Känn det för trist kan du hålla på med den här ett par timmar, det brukar hjälpa.

http://www.misternicehands.com/

Last edited:
hehe! förra helgen hade jag min första vita helg sen juni

sidan laddar aaassegt, inte sett va de är för någe än.. hoppas de är värt väntan (dvs porr)
Hör vi inte från dig på en stund så har sidan laddat klart. Den kan okupera miitt sinne en hel fredagkväll.

Kan inte nog understyka den underbara känslan att skita ur sej rejält (ej material) efter jobbet helt utan risk för eventuella fnysningar från fruntimmret!

Det är oxo svårt i början...lixom efter en helg med pils och kebabtallrik är man ju inte helt reko i kistan...tja..Hur ligger det till egentligen. Har ni fri pruttning hemma?

Hell yes..även om jag inte riktigt pallar att göra det än så gör han det vilket leder till applåder varje gång..från mig :P Pruttar betygssätts noggrannt :yoparty
Det måste ju ut för fan. Gnäller era tjejer på att ni skiter så måste man ju undra vad de är för människor?

hehe! förra helgen hade jag min första vita helg sen juni

sidan laddar aaassegt, inte sett va de är för någe än.. hoppas de är värt väntan (dvs porr)

Jag har inte haft en enda vit helg sen juni -06, vad jag kan minnas. Men där är ju många helger man inte minns..! :hihi

Hör vi inte från dig på en stund så har sidan laddat klart. Den kan okupera miitt sinne en hel fredagkväll.

haha.. betvivlar inte att den kan sysselsätta dig en helkväll men jag har nog lite mer komplicerad humor :-P åter till free6 :rolleyes:

Jag har inte haft en enda vit helg sen juni -06, vad jag kan minnas. Men där är ju många helger man inte minns..! :hihi

haha fysatan.. stackars lever

skaffa ett jobb nu så du kan komma hit o kröka litta..

Last edited:

Vita helger, svarta måndagar, röda veckor... Mycket runt färgade grejer.
Jag har knappt druckit alls senaste 2 månaderna. Man tappar all öltollerans och blir salongsrak på några 5.2or. crazy.

Jag vet, ville bara pika Teo lite. ;)

F.ö måste man ha varit singel och miserabel för att uppskatta ett förhållande i över huvud taget.

Alt träffa en chey som är grym ,har fina ögon och utklassar allt annat man tidigare varit med om.

Alt träffa en chey som är grym ,har fina ögon och utklassar allt annat man tidigare varit med om.

Nu säger du ju emot dig själv.

Har du träffat en superchey som överträffar allt du tidigare varit med om betyder det, per automatik, att du gjort slut med denne och därefter varit miserabel och singel för att sedan träffa supercheyen! ;)

Nu säger du ju emot dig själv.

Har du träffat en superchey som överträffar allt du tidigare varit med om betyder det, per automatik, att du gjort slut med denne och därefter varit miserabel och singel för att sedan träffa supercheyen! ;)

NJA. Nu är jag bara miserabel i största allmänhet men det har inget med cheyer att göra. Rätt var det är så åker man dit. Det har Jag gjort 2 ggr men det var så länge sen så Jag lider inte av sviterna efter det men Jag catchar din drift.

NJA. Nu är jag bara miserabel i största allmänhet men det har inget med cheyer att göra. Rätt var det är så åker man dit. Det har Jag gjort 2 ggr men det var så länge sen så Jag lider inte av sviterna efter det men Jag catchar din drift.

Jo det är liksom svårt att missa. :hihi

Kanske inte nu, men jag betvivlar att du badade i champagne a´la tennisveckan-i-båstad-bakåt-slickade-punks-med-pappas-guldkort direkt efter uppslutelsen?

Jo det är liksom svårt att missa. :hihi

Kanske inte nu, men jag betvivlar att du badade i champagne a´la tennisveckan-i-båstad-bakåt-slickade-punks-med-pappas-guldkort direkt efter uppslutelsen?
Nä förståss, då var det med chestplant-ner-för-en-lerig-backe-med-munnen-full-av-granbarr.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT