Mr K
I win, you loose!
sluta ragga på min blivande fru .........GSXR1100R skrev:Du är verkligen inte som andra tjejer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sluta ragga på min blivande fru .........GSXR1100R skrev:Du är verkligen inte som andra tjejer![]()
Om du gifter dig med henne så kan vi prassla... du och jagMr K skrev:sluta ragga på min blivande fru .........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Macho Woman skrev:Fördel med att vara singel: man blir inte slapp.

GSXR1100R skrev:Om du gifter dig med henne så kan vi prassla... du och jag![]()
Gpx skrev:En fördel är ju att man kan ta ett par birra i garaget o bli lite lurig utan att få höra massa gnäll när man kommer hem![]()
Präxsis man får ju gasa hela sommarenBingo skrev:Många blir grymt starka i högerarmen.
An3Azz skrev:Skulle till garaget ikväll, och meka lite. citatet från sambon var följande: "om ni ska meka ikväll så kan du ju ta med whiskyn, jag kan köra"![]()
"hon" måste ha bytat kön .... Allså varit en man tidigare ......An3Azz skrev:Skulle till garaget ikväll, och meka lite. citatet från sambon var följande: "om ni ska meka ikväll så kan du ju ta med whiskyn, jag kan köra"![]()
Mr K skrev:"hon" måste ha bytat kön .... Allså varit en man tidigare ......![]()

Alicia skrev:Man tycker att det borde finnas många av dom, flickor borde vilja göra allt ni har radat upp lika mycket som ni, tycker jag iallafall.
Alla flickor borde inte vara ragator som vill att ni ska sitta hemma hela tiden.
tänkte skriva massor, men du summerade det rätt bra fanGSXR1100R skrev:Som singel så....
1. Får bestämma över sitt eget liv
2. Får köra hur mycket hoj man vill
3. Får rapa & fisa i soffan
4. Slipper hälsa på hennes tråkiga polare/föräldrar
Fyll på![]()

) i nästan en timme, sen visade det sig att hon inte ens tyckte om tröjan utan bara ville kolla hur den satt. Ibland undrar man hur tjejer är funtade igentligen..]|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |
|