Tobbe_N skrev:
de positiva sakerna som finns med att vara singel uppväger inte de negativa.....
Inte till en början i alla fall. Men när man varit singel någon/två månader börjar man komma in i gängorna igen och då är det inte så dumt.
Fyller på listan lite;
1. Får bestämma över sitt eget liv
2. Får köra hur mycket hoj man vill
3. Får rapa & fisa i soffan
4. Slipper hälsa på hennes tråkiga polare/föräldrar
5. Slipper sätta på henne var 5:e minut (Vissa är ständigt kåta)
6. Komma hem full,med dåliga fruntimmer
7. ...prata och umgås med vem man vill utan att man har någon som klagar eller tittar på en med ledsna hundögon.
8. Man kan äta makkisar och ketchup i en månad för att spara till ett nytt slipon utan att någon klagar.
9. Man kan burna upp ett helt nytt däck utan att få höra "Var inte det lite onödigt"
10. Man kan sova länge på helgen utan att man måste "ut och göra något"
11. Man kan sticka hem till polare när man vill utan att höra "Får jag följa med?"
12. Och när man väl låter de följa med sitter de och surar för "Måste ni prata om hojjar hela tiden?"
13. Man behöver inte vänta 30 min varje gång man ska någonstans.
14. Ingen som tjatar för att man sitter vid datorn för länge.
15. Man kan sluta tidigare och ta med sig jobbet hem, och faktiskt få det gjort.
16. Man behöver inte tillbringa timmar i tvättstugan. Bara lassa i två maskiner trycka på 40 grader och en timme senare lassa över allt i tumlaren. Tvätt varannan vecka, gjord på max 20min arbetad tid.
17. Man kan gå ut på kvällen och ställa sig och titta på hojen en timme utan att bli betraktad som idiot.
MVH /G