Fördelar med att vara singel

Håller fortfarande med en vis man som sade
-jag litar inte på något som blöder en hel vecka utan att dö....

Kommer väl få 100tals sura mc tjejer efter mig nu men jag kunde inte hålla mig tycker de är så ballt sagt :lol :lol

An3Azz skrev:
Det kan man ändå, beror alldeles på val av sambo :tummenupp
Jo sant, men de 10 tjejjerna e redan tagna.
Alicia skrev:
Det finns ju faktiskt bra flickor som låter er göra alla bra saker
Du är en av de 10.....
Malte skrev:
Mao de finns inga fördelar med mens :confused:
De brukar bli kåtare ....

Jag tycker fördelarna uppväger nackdelarna med att vara singel. Hojsässong = Inget förhållande. Off-sessång ... då saknar man del lite ....

Om man så måste betäcka tjejen i fråga sär de är lingonvecka så är de väl bara att göra de i duschen.

GSXR1100R skrev:
Som singel så....

1. Får bestämma över sitt eget liv
2. Får köra hur mycket hoj man vill
3. Får rapa & fisa i soffan
4. Slipper hälsa på hennes tråkiga polare/föräldrar

Fyll på :tummenupp

Har jag kille får han självklart bestämma över sitt eget liv. Ingen annan ska bestämma sånt.
Och han får köra hur mycket hojj han vill. Fast visst blir jag glad om jag får följa med nångång...
Och det där med att rapa och fisa har jag inga som helst problem med. Uppvuxen i en "icke finkänslig" familj. :tummenupp :arsele
Vill han inte träffa min familj/polare så slipper han.

// Lena som inte e som andra tjejer

Lilla_Tingeling skrev:
Har jag kille får han självklart bestämma över sitt eget liv. Ingen annan ska bestämma sånt.
Och han får köra hur mycket hojj han vill. Fast visst blir jag glad om jag får följa med nångång...
Och det där med att rapa och fisa har jag inga som helst problem med. Uppvuxen i en "icke finkänslig" familj. :tummenupp :arsele
Vill han inte träffa min familj/polare så slipper han.

// Lena som inte e som andra tjejer

Du är verkligen inte som andra tjejer :tummenupp

En fördel är ju att man kan ta ett par birra i garaget o bli lite lurig utan att få höra massa gnäll när man kommer hem :hihi

Jag brukar aldrig använda ordet singel, jag tycket att fri passar bättre.

burner skrev:
Jag brukar aldrig använda ordet singel, jag tycket att fri passar bättre.

Fredagar och lördagar är man fri, på söndagen är man ensam.

Men det får man stå ut med, bara att bita ihop.

Fördel med att vara singel: man blir inte slapp. En del blir fullkomligt ointressanta så fort de får en partner. De slutar fundera över saker och blir nöjda. Helt plötsligt har de inga åsikter längre, vill inte lära sig något nytt, sitter hemma i mysbyxor och går upp 8 kilo. Förhållanden är livsfarliga. De får folk att tappa grepp om sig själva. Sådant borde vara förbjudet! :4skrika

Fördel med att vara singel: man slipper umgås med någon man retar sig på. Förr eller senare är det allting någonting som inte synkar med partnern. Med vänner kan man ta ett uppehåll, men det blir lite känsligare med en partner...

5. Slipper sätta på henne var 5:e minut (Vissa är ständigt kåta)
6. Komma hem full,med dåliga fruntimmer
7. ...prata och umgås med vem man vill utan att man har någon som klagar eller tittar på en med ledsna hundögon.
8. Man kan äta makkisar och ketchup i en månad för att spara till ett nytt slipon utan att någon klagar.
9. Man kan burna upp ett helt nytt däck utan att få höra "Var inte det lite onödigt"
10. Man kan sova länge på helgen utan att man måste "ut och göra något"
11. Man kan sticka hem till polare när man vill utan att höra "Får jag följa med?"
12. Och när man väl låter de följa med sitter de och surar för "Måste ni prata om hojjar hela tiden?"
13. Man behöver inte vänta 30 min varje gång man ska någonstans.
14. Ingen som tjatar för att man sitter vid datorn för länge.
15. Man kan sluta tidigare och ta med sig jobbet hem, och faktiskt få det gjort.
16. Man behöver inte tillbringa timmar i tvättstugan. Bara lassa i två maskiner trycka på 40 grader och en timme senare lassa över allt i tumlaren. Tvätt varannan vecka, gjord på max 20min arbetad tid.
17. Man kan gå ut på kvällen och ställa sig och titta på hojen en timme utan att bli betraktad som idiot.
18. Får sova när man vill
19. Inga långtråkiga telefon samtal
20. Dricka direkt ur mjölk paketet utan att bli FALSKT anklagad för att vara ett äckel
21.Man behöver inte borsta tänderna/ eller byta kalsonger/strumpor varje dag
22. Man behöver inte bli fattig på alla hjärtansdag
23. Slipper glo på töntiga kärleksfilmer och kan kolla på krigsfilmer och andra pang pang rullar istället
24. Får sitta på dass och läsa hojtidningar utan att det bankar på dörren
25.
26.
27.
28.

1.Får bestämma över sitt eget liv=får jag
2. Får köra hur mycket hoj man vill= till en viss gräns :D
3. Får rapa & fisa i soffan= :tummenupp
4. Slipper hälsa på hennes tråkiga polare/föräldrar=dom e inte så tråkig
5. Slipper sätta på henne var 5:e minut (Vissa är ständigt kåta)=väljer själv när :hihi
6. Komma hem full,med dåliga fruntimmer=tja där gå ja bet
7. ...prata och umgås med vem man vill utan att man har någon som klagar eller tittar på en med ledsna hundögon. :tummenupp
8. Man kan äta makkisar och ketchup i en månad för att spara till ett nytt slipon utan att någon klagar.tjäna storkosan o köper grejer varje månad :tummenupp
9. Man kan burna upp ett helt nytt däck utan att få höra "Var inte det lite onödigt"=har aldrig gjort det men hon skulle no skratta åt mig
10. Man kan sova länge på helgen utan att man måste "ut och göra något"=hon sover med mig :tummenupp
11. Man kan sticka hem till polare när man vill utan att höra "Får jag följa med?"=japp. fast inte varje dag
12. Och när man väl låter de följa med sitter de och surar för "Måste ni prata om hojjar hela tiden?" hon sitter jämt o lyssnar på mitt snack
13. Man behöver inte vänta 30 min varje gång man ska någonstans.=kanske 5 min..inte så farligt
14. Ingen som tjatar för att man sitter vid datorn för länge.=sitter jämt vid datorn.(bärbar brevid hon)
15. Man kan sluta tidigare och ta med sig jobbet hem, och faktiskt få det gjort.=tar aldrig med jobb hem
16. Man behöver inte tillbringa timmar i tvättstugan. Bara lassa i två maskiner trycka på 40 grader och en timme senare lassa över allt i tumlaren. Tvätt varannan vecka, gjord på max 20min arbetad tid.=så e de fö mig ändå :va
17. Man kan gå ut på kvällen och ställa sig och titta på hojen en timme utan att bli betraktad som idiot.=de bli jag nog men hon bry sig inte :rofl
18. Får sova när man vill=garanterat
19. Inga långtråkiga telefon samtal=max 5 min
20. Dricka direkt ur mjölk paketet utan att bli FALSKT anklagad för att vara ett äckel=har aldrig klagat på det
21.Man behöver inte borsta tänderna/ eller byta kalsonger/strumpor varje dag=visst tänderna men de gö jag självmant.
22. Man behöver inte bli fattig på alla hjärtansdag=nalle 120kr dyrt?
23. Slipper glo på töntiga kärleksfilmer och kan kolla på krigsfilmer och andra pang pang rullar istället=älskar dom filmer jag gillar
24. Får sitta på dass och läsa hojtidningar utan att det bankar på dörren=minst 30min varje gång

HAR jag då världens bästa flickvän??
tror det..
thats a keeper :tummenupp

5. Slipper sätta på henne var 5:e minut (Vissa är ständigt kåta)
6. Komma hem full,med dåliga fruntimmer
7. ...prata och umgås med vem man vill utan att man har någon som klagar eller tittar på en med ledsna hundögon.
8. Man kan äta makkisar och ketchup i en månad för att spara till ett nytt slipon utan att någon klagar.
9. Man kan burna upp ett helt nytt däck utan att få höra "Var inte det lite onödigt"
10. Man kan sova länge på helgen utan att man måste "ut och göra något"
11. Man kan sticka hem till polare när man vill utan att höra "Får jag följa med?"
12. Och när man väl låter de följa med sitter de och surar för "Måste ni prata om hojjar hela tiden?"
13. Man behöver inte vänta 30 min varje gång man ska någonstans.
14. Ingen som tjatar för att man sitter vid datorn för länge.
15. Man kan sluta tidigare och ta med sig jobbet hem, och faktiskt få det gjort.
16. Man behöver inte tillbringa timmar i tvättstugan. Bara lassa i två maskiner trycka på 40 grader och en timme senare lassa över allt i tumlaren. Tvätt varannan vecka, gjord på max 20min arbetad tid.
17. Man kan gå ut på kvällen och ställa sig och titta på hojen en timme utan att bli betraktad som idiot.
18. Får sova när man vill
19. Inga långtråkiga telefon samtal
20. Dricka direkt ur mjölk paketet utan att bli FALSKT anklagad för att vara ett äckel
21.Man behöver inte borsta tänderna/ eller byta kalsonger/strumpor varje dag
22. Man behöver inte bli fattig på alla hjärtansdag
23. Slipper glo på töntiga kärleksfilmer och kan kolla på krigsfilmer och andra pang pang rullar istället
24. Får sitta på dass och läsa hojtidningar utan att det bankar på dörren
25. Man slipper bli störd av infantilt fåniga saker såsom försök till konversation, när Richie Blackmore river loss ett solo i någon gammal Deep Purple-låt.
26.
27.
28.

Malte skrev:
Rätta mig om jag har fel men växer inte :tuttar under den perioden??
I sånna fall ett plus iaf.
jo då! De brukar binda lite mera vätska i kroppen då, så de växer också för ett par dagar :tummenupp

spectre skrev:
Brösten växer tyvär inte bara för att tjejer får mens hur mycket man än vill det. Men dom växer när dom blir gravida.

Man blir mer kåt och brösten växer visst.

Trots att ajg alltid har haft världens bästa pojkvänner på alla de sätt, så tycker jag med att det är skönt som fan att vara singel, man har nästan bara sig själv att ta hand om. :banana

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år