Förbjuda fotboll??

landen skrev:
Det konstiga är att det är den största sporten i världen...
Mycket underligt!

Ja visst e det konstigt med tanke på all utrustning som krävs (en boll eller liknande)...

Även om den största delen av människorna på jorden (ca 94%) lever i fattigdom har de alltid tillgång till ngt att sparka på.... konstigt att det e den största sporten :kocko

Santo skrev:
Ja visst e det konstigt med tanke på all utrustning som krävs (en boll eller liknande)...

Även om den största delen av människorna på jorden (ca 94%) lever i fattigdom har de alltid tillgång till ngt att sparka på.... konstigt att det e den största sporten :kocko

:hihi :yoparty

R2 skrev:
ja bort med skiten och ta bort handboll samtidigt, fjollsport.

Handboll fjollsport? jag skulle vilja se dig i en handbollsmatch och se hur du står upp mot handbollspelare. Jag och många anser att handboll är en av de tuffaste sporterna så jag tycker absolut inte att du ska klaga på att det är en fjollsport! :näsblod

Beachvolley för damer, tennis damer, ja åsså alla andra sporter damer.......... borde vara kvar, men lägg ner allt annat, utom runtrunt om det har motor. Ja åsså spara rakt framåka, om det har motor.....

Förbjud motion, om det inte har motor, eller damer.

Poängen är: Damer och motor :7peta

twinner skrev:
Ja? :confused:
Finns väl en 500cc klass? Kanske inte heter moto GP iof... Vad vet jag, ser inte mkt på det... Det är ju skit. ;) :D

Last edited:
johanrehn80 skrev:
Släpp hörnflaggan och kom in i matchen om du ska uttala dig
:tungan

Ja... Får väl göra så. Ge mig en bitchslapp eller 2, en påse chips och en info-video om vad motoGP är och om det går o äta :rolleyes:

Vanish skrev:
Handboll fjollsport? jag skulle vilja se dig i en handbollsmatch och se hur du står upp mot handbollspelare. Jag och många anser att handboll är en av de tuffaste sporterna så jag tycker absolut inte att du ska klaga på att det är en fjollsport! :näsblod
jaså det tycker du och då ska jag inte tyckar nått annat...?? :kocko :lol
handlar det om att slåss mot nånn i den sport man inte gillar? näee...
jag menar att i den här stan där jag bor är handbollspelarna ett gäng fjollor som hänger på köpcentret med toppluvor mitt i sommaren och tror dom är popstjärnor, fjollor.

Last edited:
Santo skrev:

Då borde ju löpning vara det största sporten, där är du heller inte beroende av andra, Och behöver egentligen bara en fullt fungerande kropp.

Jag tycker fotboll är tråkigt helt enkelt, saknar underhållningsvärde. Plus att jag är skitkass på det :)

haha kul tråd, smaken är ju olika.
Personligen får de spela hur mycket de vill bara jag har möjlighet att slippa se eländet.
Sen tycker jag mycket går ut på att slåss i stället för att se på skräpet.

Speedway tycker jag inte är nåt kul att glo på heller, sen får det vara hur svårt det vill.

landen skrev:
Ja plus att man nästan dör av uttråkning när man ser på skiten. Bara en massa överbetalda fotomodeller som lallar runt ju!...

Hahaha, skönt att det finns folk som tycker likadant som en annan :D

johanrehn80 skrev:
Släpp hörnflaggan och kom in i matchen om du ska uttala dig
:tungan

yehoo! :tummenupp

det lär ju skadas lika många människor relaterat till fotboll som till mc.
Jag tänker på alla neandertalarhuliganer. "men de har ju inte med sporten att göra"(läs det mellan " med bäbisspråksstämma..) Det är just för dessa kålhuvuden sporten spelas! :död

Vanish skrev:

Spelade handboll i 7 år... innan dess hade man ju lirat lite då o då.... men jag kan säga att det är absolut inte en fjollsport.... ni som aldrig spelat fattar nog inte va mycket stryk kroppen får under en match, speciellt linjespelarna :3freak

Skall tilläggas att jag stod o mål... :yoparty

Ja hörrni, det är verkligen konstigt att folk tycker om fotboll. Ja menar alla tycker ju lika, lr? Antingen är allt bara ironi lr så e hela tråden blafs!

/ Hannes

riktigt jönsiga sporter är golf och curling tex, de är otroligt tråkiga att se på.
Fotboll, handboll o annat tycker jag är stentrist ta se på men jag förstår att nån kan tycka det är kul att spela, det ä'r ju en helt annan sak än att sitta med rött ansikte i publiken (eller hemma) och veta bättre än dommarna.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti