Dr.Bike
Guest
Olzki skrev:Du drar helt enkelt gränsen på en helt annan nivå än jag gör. Att hänvisa till egna erfarenheter med trasiga fingrar kan lika gärna resulterar i en skev syn av verkligheten. Det har jag erfarenhet av.
Jag anser således att det är värt de olyckor som sker och tydligen så även en majoritet av svenskarna beaktat rådande lagstiftning. Att förklara mig i ord till någon som mist handen eller liknande förstår säkert du också att det knappast skulle resulterar i något konstruktivt. Jag står för min åsikter men ser ingen anledning att trycka dem i ansiktet på folk som har haft otur eller på annat sätt missbedömt risker. Det är bara dumt.
/Olzki
Jo. Det stämmer det du säger. Och smällare och raketer är barnsligt roligt!
Men jag vill på något sätt få till ett lite bättre handhavande av dem samt en annan attityd. Räcker ju bara att kolla länken till rövraketsfilmen här i tråden så förstår du vilken kategori människor jag vänder mig mot.
Men visst ser man jätteduktiga pappor och mammor som är ute TILLSAMMANS med sina barn och verkligen har en hög säkerhet.
Som alltid sköter sig den absoluta majoriteten.
stordrulen skrev:En bra genväg till att bli Idiot :kocko är tydligen att skaffa hund.
HUr många hundar har du kan man då fråga...