Förbjud kvinnor att grensla hojar

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
Honda VFR 800F -15
Det tycker f-n jag oxå ;)
(not)

Aceh Town to Ban Female Passengers from Straddling Motorcycles | The Jakarta Globe http://zite.to/X0hEkt via @zite

"Vi vill hedra kvinnor genom detta förbud då de är så delikata varelser."

Jag tycker att vi som en motreaktion till detta bör göra en kalender där där manade SH-brudar får posera lättklädda med hojen mellan benen. Pengarna från försäljningen ska gå till att muta bort politikern som står bakom förslaget från makten.

Frivilliga?:brynad

För att bli lite seriös en stund, fy fan vilka tomtar det finns i världen:död:3freak:dummer

Last edited:
Religiösa människor är det dummaste som finns.

Religiösa människor är det dummaste som finns.

Inte nödvändigt sant. Snarare är det nog så att det är fanatiska människor oavsett övertygelse man bör se upp för om de får ledande positioner i ett samhälle.

Jag hoppas ingen kvinna blir smickrad och hedrad över nedanstående stycket.

"We want to save women from things that will cause them to violate Shariah law. We wish to honor women with this ban, because they are delicate creatures,” he added.

Nu återstår bara frågan:

Vem blir först att köra upp på damsadel här hemma och hänvisa till en fjärran religion när verkets inspektörer tänker dra i snöret?
:banana :banana :banana

eller när generalagenten plockar bort skjuts/fotpinnen på ena sidan och "anpassar för Sharialagar" (kostar dock lite extra) :huvet :lol

//Edit hahahaha läste lite noggrannare "Om det är kvinnan som kör motorcykeln tillåts hon däremot att sitta grensle över motorcykeln, så länge hon är klädd på ett "muslimskt vis".
KevlarBurkha ? ... eller e det därför man har Hoodie över skinnstället för att ta bort "kvinnliga former" (får gå över till Onepiece nu då :3freak )

Last edited:
Till och med slakspressen vågar sig på en raljant ton, de verkar för en sekund ha glömt att det fenomen de viftar bort i Aceh redan är verklighet här hemma. Någon som sett en Ninja på MC eller ens Vespa i Sverige nyligen?
:confused:

Till och med slakspressen vågar sig på en raljant ton, de verkar för en sekund ha glömt att det fenomen de viftar bort i Aceh redan är verklighet här hemma. Någon som sett en Ninja på MC eller ens Vespa i Sverige nyligen?
:confused:

Ninja, är det något i stil med "babbe" eller?
Jag är inte så uppdaterad på terminologin, verkar det som.

Många som styr i de länderna använder religion som maktmedel.
Så dumma skulle jag nog inte påstå.

Är inte nästan all religion ett sätt att hålla folket på mattan?
Tänk om kvinnor helt plötsligt skulle få rätt att höras på samma sätt som män, då skulle förmodligen alla muslimska länder se helt annrlunda ut på bara 1-2 generationer

En del tror att de har rätt att göra det.
Andra är cyniska och missbrukar det rakt av.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park