Stuntrider
Stunt!!!!

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ironi är som bäst när folk tar det på allvar![]()
:corn
Så man ska väl tänka på vilka man jämför. Jag tror inte att det är så stor skillnad på en kille och en tjejs förmåga att köra hoj om båda är nya på det...
Men oftast så har ju killarna redan kört moppe, cross osv.. så de ligger automatiskt lite före... Inget konstigt att de är bättre då...
Nu e jag faktiskt allvarlig. Visst finns de en å annan tjej som kan köra. Men om man nu ska generallisera så kör dom flesta jävligt mesigt. Jag har då aldrig vart ute å kört me nån tjej utan att man har fått vänta vid varje korsning typ. SÅ ÄR DET. De måste tjejerna kunna tåla att höra för de e ju sanningen. Precis som vi män får tåla att dagligen höra att män våldtar och slår kvinnor. Fast att det bara är ett fåtal som ägnar sig åt sådant... Skärpning tjejer, va inte så jävla rädda;-)[/QUOTE]Nä, skämt o slido! Jag skulle nog vilja säga att män generellt är bättre förare än kvinnor. Men inte att det skulle vara något genetiskt medfött utan att det helt enkelt ligger i fler pojkars intressen som små med snabba/stora/högljudda fordon. Man börjar "praktisera" med tramp-bilar som liten och har redan då fått ett försprång gentemot flickor som kanske hellre sysselsätter sig med annat.
MEN, det finns självklart kvinnor som är bättre förare än män.
Tycker för övrigt ni bör lägga ner er sjaskiga stil här. Ingen som mår bättre av det väl, eller?
Over and out>
Hur kan alla vara så trångsynta, ni har inte det genetiskt att vara bra på sådant, visst ni kan öva och öva men inte blir ni bäst.
Förstå att kvinnor ska diska städa och behaga mannen!
Det var absolut inte riktat mot dig som person utan de som faktiskt glatt lever ut att de är så jävla bäst!!!
Föresten...om Rossi skrivit i denna tråd att att tjejer inte kan köra så hade jag vart tyst...antar att den nuvarande trådskaparen kan få pisk om han törs sig ut på banan![]()
![]()
jag blir glad när ja ser en tjej som kör hoj, inte allt för ofta man ser det![]()
Man undrar ju lite vad som skapar en sådan inställningHur kan alla vara så trångsynta, ni har inte det genetiskt att vara bra på sådant, visst ni kan öva och öva men inte blir ni bäst.
Förstå att kvinnor ska diska städa och behaga mannen!
Du får komma ner till Skåne, här finns många![]()
Hur menade jag då?![]()
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna