Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har hört att det finns en tant på Bogan som tycker likadant om lite större moppefuckon![]()
(Och nej, jag hade ingen moppe som jag störde folk med när jag var i den åldern)
Sluta lipa nu !...Va fa... Ni har ju själva varit femton ? Det enda jag blir förbannad på är att var o varannan unge idag ligger på slangen o gör cirklar ??? DET gör mig förbannad !!! ( men det är bara för jag inte kan).
Gör som dom...köp en moppe själv , trimma , pilla lite med variator (var ju bara piaggio ciao som hade när en annan var i den åldern ) o lukta 2-takts rök ! Hur underbart som helst !!!... Tror till o med jag fått en finne igen.....
![]()
Piaggio Ciao är tvåstegsautomat, och dom har det funnits ganska många av, Tomos, Puch, Saxonette och skapelsens krona Jawa 210, det var en sån jag hade tills nyligen...
vett i skallen för att fatta att öppna blås/trimrör drar till sig Poliser och onödig uppmärksamhet som kan sluta med böter för deras del.
Därför är du en surkuk nu![]()
Är dom turkar?
Stod två sånna där mitt i vägen en dag när jag skulle åka fort. Bromsade hårt varpå dom såg mig och gasade allt var det gick. Drog upp klumpen på bakhjulet och åkte förbi fick![]()
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |