Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har hört att det finns en tant på Bogan som tycker likadant om lite större moppefuckon![]()
(Och nej, jag hade ingen moppe som jag störde folk med när jag var i den åldern)

Sluta lipa nu !...Va fa... Ni har ju själva varit femton ? Det enda jag blir förbannad på är att var o varannan unge idag ligger på slangen o gör cirklar ??? DET gör mig förbannad !!! ( men det är bara för jag inte kan).
Gör som dom...köp en moppe själv , trimma , pilla lite med variator (var ju bara piaggio ciao som hade när en annan var i den åldern ) o lukta 2-takts rök ! Hur underbart som helst !!!... Tror till o med jag fått en finne igen.....
![]()
Piaggio Ciao är tvåstegsautomat, och dom har det funnits ganska många av, Tomos, Puch, Saxonette och skapelsens krona Jawa 210, det var en sån jag hade tills nyligen...

vett i skallen för att fatta att öppna blås/trimrör drar till sig Poliser och onödig uppmärksamhet som kan sluta med böter för deras del.

Därför är du en surkuk nu![]()
Är dom turkar?

Stod två sånna där mitt i vägen en dag när jag skulle åka fort. Bromsade hårt varpå dom såg mig och gasade allt var det gick. Drog upp klumpen på bakhjulet och åkte förbi fick![]()
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |