Video Förare halkar i olja på en avfart.

När jag klotade stannade inte någon. Första bilen passerade när jag just ställt upp hojen och satt på den i diket men de glodde bara lite och fortsatte. Jag hade då stannat men som hojåkare kanske man har mer sympati för andra hojåkare. Jag hoppas då iaf att de hade stannat om jag fortfarande låg på backen men man vet ju aldrig...

Kul! Den enda som stannade var en annan Mc som inte äns var på samma väg :) Fast den låter ju jättesorlig med den musiken han har!

Än så länge har jag "bra" erfarenhet från mitt första attackrådjur. Tror det stannade 3 bilar, varav någon lyfte och rullade undan hojjen medans jag gick o vankade av o an. Och alla väntade tills ambulans, räddningstjänst och polisen kom. Stannade till o med en securitas fast han var mest sugen att sticka kniven i rådjuret verkade det som :)

/Ch

Tråkigt för honom, men hade han inte sinnena med sig? Inte "läst" av vägen, klart det är lätt att sitta här och vara efterklok och när man sett resultatet ge en analys..

Nu verkar det ändå gått rätt bra, och denna förare har garanterat fått sig en erfarenhet som nog kommer hjälpa honom i framtiden.

Här blir folk förvånade över att folk inte stannar och går ut och hjälper honom, i dom amerikanska kommentarerna blir folk förvånade över att folk stannar till och pratar med honom vilket dom säger aldrig hade hänt i staterna.
I USA hade dom sett honom som ett hot, troligen är han kommunist eftersom han tänker fritt och kör hoj istället för SUV, och skjutit honom i självförsvar :rolleyes:

Exakt det där hände mig i bergshamra i början av maj, nu har jag snart fått ihop skiten igen:(

Sån djävla tur att han studsar på motorcykeln när båda åker in i räcket, annars hade han nog själv kilats fast under det, eller ännu värre.

När jag drog omkull för två månader sedan hoppade första bilisten på platsen ur bilen och joggade fram för att höra hur det var med mig och lyfte sedan upp mc:n tillsammans med min kompis..

Jag hade dock oljan eller vad det nu va, på bakdäcket från start.

:7peta

Det var ju massvis med bilister som kollade hur det var med honom. Hade han bett om hjälp borde han fått det iaf vad det ser ut som i mina ögon..

Last edited:
Sitter en hel del proffs här som aldrig skulle ha missat den där strängen om dom själva skulle varit ute och kört! Internet heroes! :yoparty:yoparty:yoparty

Sitter en hel del proffs här som aldrig skulle ha missat den där strängen om dom själva skulle varit ute och kört! Internet heroes! :yoparty:yoparty:yoparty

Kan så vara men en del av oss försöker hålla koll på vägbanans beskaffenhet när vi kör. Har gjort ett par smärre vurpor på det sättet med kosmetiska skador, en och annan blinkers/backspegel, men bara i väta på bonnalandet.
Dynga och diesel som jag inte klarat upptäcka. Kast av det värre slaget har det varit oräkneliga. Mest skadat har ändå det lilla självförtroende man hade med sig blivit, tar tid att få igen...

Den där strängen var bara för uppenbar.

/K Night

Måste säga skön musik diggar den! :yoparty
det va trist det som hände Hoppas det inte blev alvarliga skador på dig?

Mvh
X_vanq!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey