Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nya teflonprodukter med rent otroliga egenskaper dyker upp på marknaden med samma regelbundenhet som Nigeriabreven i mailen...Teflonprodukter har snackats många gånger men det är tydligt att det enda som är konstant på internet är besökarnas dumhet.
Kullager, Rullager och Nållager behöver friktion för att fungera på rätt sätt. Får dom inte det så slutar kulan/rullen att rotera och då uppstår ett stort slitage och slutligen haveri!
Förövrigt har jag fått en växellåda gå som ny igen med liknande mirakel produkt från omega. Från att vara stört omöjlig att växla till 2an snabbt då synkningarna inte ville inte vara med att leka. Även andra växlar var lite småskumma.
Jag kanske är fel ute men borde våtkopplingen må dåligt av den här typen av tillsatser?
men visst finns det en del bultar i ens livsom behövs skruvas på mer än andra.
men visst finns det en del bultar i ens livsom behövs skruvas på mer än andra.
Kopparpasta är lösningen som dessutom antagligen är bättre än alla dyra PTFE-smörjmedel som du kan hitta på marknaden.
jag har en del kvar att lära mig , ha en trevlig söndagkväll mina mc-vännerMolybdendisulfidfett och ZDDPlus är de enda additiven jag själv använder.
Gillar zinkpastan personligen, börjar bli svår att hitta bara.
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|