För jävligt!

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Nån som kan ringa Heliac och fråga? Jag har inte numret till honom.
 

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Hans pm-låda är full också så jag kan inte pm-a honom mitt nummer eller kontonummer...
 

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Det blev kanon! Östersundsposten och Länstidningen var med och fotade som dårar. Tjejerna från LT hängde kvar ett bra tag, tror de var lite sugna på oss... :) Vi var 11 hojar, ganska skaplig uppslutning får man väl säga. Vi var noga med att påpeka att det var sh.com:s medlemmar som skänkt pengarna, hoppas att det framgick. Bertil och Elly var jätteglada och hade dukat upp med kaffe, kakor, bullar och tårta. Mest Bertil dock eftersom Elly sitter i rullstol och är halvt blind. Mitt medlidande blev mycket större när vi fick träffa dem, de bor ju verkligen ute på vischan nära E45 så om nåt liknande händer så är de verkligen utlämnade och hjälplösa. Reportage i ÖP och LT kommer förhoppningsvis i morgon! Bertil och Elly hälsar att de är oerhört tacksamma och glada och ska även försöka göra ett officiellt tack i tidningarna!
 

manneman

Guest
Det blev kanon! Östersundsposten och Länstidningen var med och fotade som dårar. Tjejerna från LT hängde kvar ett bra tag, tror de var lite sugna på oss... :) Vi var 11 hojar, ganska skaplig uppslutning får man väl säga. Vi var noga med att påpeka att det var sh.com:s medlemmar som skänkt pengarna, hoppas att det framgick. Bertil och Elly var jätteglada och hade dukat upp med kaffe, kakor, bullar och tårta. Mest Bertil dock eftersom Elly sitter i rullstol och är halvt blind. Mitt medlidande blev mycket större när vi fick träffa dem, de bor ju verkligen ute på vischan nära E45 så om nåt liknande händer så är de verkligen utlämnade och hjälplösa. Reportage i ÖP och LT kommer förhoppningsvis i morgon! Bertil och Elly hälsar att de är oerhört tacksamma och glada och ska även försöka göra ett officiellt tack i tidningarna!

Jag bidrog dock med en hundring! :) men jag undrar dock vad det slutade på?

Egentligen skulle vi stämma staten på de pengar vi skänkt och låta det gå till andra behövande!!!
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Underbart... :)
Skönt att se att man kunde hjälpa till lite... :)
 

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Det ryktas att vi hamnade på förstasidan på ÖP, ska bara vakna så ska jag dra ner och köpa den :)

EDIT: Det vore ju hemskt av mig att inte berätta att Kazu tappade baklyset på vägen dit och fick soppatorsk på vägen hem... Haha!
 

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Ort
Mölndal änna.
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
00000107155.jpg

Motorcyklister överlämnade i går 8 400 kronor till paret Jakobsson. Här firar de med kakor, tårta och kaffe.

Nr två från vänster ser helt överlycklig ut, måste varit grymt goda kakor. :hihi
 

Kazu

99RiderZ
Gick med
28 Feb 2005
Ort
Östersund
Hoj
Ducati s4a -01, husaberg 650 -05
du var tvungen o berätta det va? och ja, ryktet stämmer. lurch fula nuna är på förstasidan...
 

Dark_Messenger

Guest
Har också missat denna tråd. Heder åt alla som bidragit!

Tänk så festligt det vore om det framkom att gubben är gammal krigsförbrytare eller peddo nu.

:rofl
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top