För jävligt!

Hans pm-låda är full också så jag kan inte pm-a honom mitt nummer eller kontonummer...

Det blev kanon! Östersundsposten och Länstidningen var med och fotade som dårar. Tjejerna från LT hängde kvar ett bra tag, tror de var lite sugna på oss... :) Vi var 11 hojar, ganska skaplig uppslutning får man väl säga. Vi var noga med att påpeka att det var sh.com:s medlemmar som skänkt pengarna, hoppas att det framgick. Bertil och Elly var jätteglada och hade dukat upp med kaffe, kakor, bullar och tårta. Mest Bertil dock eftersom Elly sitter i rullstol och är halvt blind. Mitt medlidande blev mycket större när vi fick träffa dem, de bor ju verkligen ute på vischan nära E45 så om nåt liknande händer så är de verkligen utlämnade och hjälplösa. Reportage i ÖP och LT kommer förhoppningsvis i morgon! Bertil och Elly hälsar att de är oerhört tacksamma och glada och ska även försöka göra ett officiellt tack i tidningarna!

Det blev kanon! Östersundsposten och Länstidningen var med och fotade som dårar. Tjejerna från LT hängde kvar ett bra tag, tror de var lite sugna på oss... :) Vi var 11 hojar, ganska skaplig uppslutning får man väl säga. Vi var noga med att påpeka att det var sh.com:s medlemmar som skänkt pengarna, hoppas att det framgick. Bertil och Elly var jätteglada och hade dukat upp med kaffe, kakor, bullar och tårta. Mest Bertil dock eftersom Elly sitter i rullstol och är halvt blind. Mitt medlidande blev mycket större när vi fick träffa dem, de bor ju verkligen ute på vischan nära E45 så om nåt liknande händer så är de verkligen utlämnade och hjälplösa. Reportage i ÖP och LT kommer förhoppningsvis i morgon! Bertil och Elly hälsar att de är oerhört tacksamma och glada och ska även försöka göra ett officiellt tack i tidningarna!

Jag bidrog dock med en hundring! :) men jag undrar dock vad det slutade på?

Egentligen skulle vi stämma staten på de pengar vi skänkt och låta det gå till andra behövande!!!

Underbart... :)
Skönt att se att man kunde hjälpa till lite... :)

Det ryktas att vi hamnade på förstasidan på ÖP, ska bara vakna så ska jag dra ner och köpa den :)

EDIT: Det vore ju hemskt av mig att inte berätta att Kazu tappade baklyset på vägen dit och fick soppatorsk på vägen hem... Haha!

00000107155.jpg

Motorcyklister överlämnade i går 8 400 kronor till paret Jakobsson. Här firar de med kakor, tårta och kaffe.

Nr två från vänster ser helt överlycklig ut, måste varit grymt goda kakor. :hihi

du var tvungen o berätta det va? och ja, ryktet stämmer. lurch fula nuna är på förstasidan...

Har också missat denna tråd. Heder åt alla som bidragit!

Tänk så festligt det vore om det framkom att gubben är gammal krigsförbrytare eller peddo nu.

:rofl

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...