För Gammal??

Silvervargen

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1-99+-05+-06+Honda CBR 600 -91
Tjena Allahopa. Jag är en "gubbe" på 44 bast. Började åka 125:a -77, Honda CB750F1 -79, Honda CB1100R -81. Sålde de senaste sensommaren -82 pga att frugan vägrade åka med. Så efter 22 års längtan var det åter igen dags.
"Gynekologstol" är inget för mig så därför blev det en YZF R1. Somliga har väldigt svårt att växa upp.
PS. En sak till: Var försiktiga där ute. Christer
 
Grattis med snygg hoj!, jag ar 36år och kjøpte en Zx6R førra sommaren, så jag ar nog som du en "gubbe" men vad gjør det?. Ha så roligt i somras!!.....
 
Silvervargen skrev:
Tjena Allahopa. Jag är en "gubbe" på 44 bast. Började åka 125:a -77, Honda CB750F1 -79, Honda CB1100R -81. Sålde de senaste sensommaren -82 pga att frugan vägrade åka med. Så efter 22 års längtan var det åter igen dags.
"Gynekologstol" är inget för mig så därför blev det en YZF R1. Somliga har väldigt svårt att växa upp.
PS. En sak till: Var försiktiga där ute. Christer

Välkommen.. Å nä, man blir aldrig för gammal :tummenupp Växa upp gör vi inte då försvinner ju de roliga :tungan
 
Silvervargen skrev:
Tjena Allahopa. Jag är en "gubbe" på 44 bast. Började åka 125:a -77, Honda CB750F1 -79, Honda CB1100R -81. Sålde de senaste sensommaren -82 pga att frugan vägrade åka med. Så efter 22 års längtan var det åter igen dags.
"Gynekologstol" är inget för mig så därför blev det en YZF R1. Somliga har väldigt svårt att växa upp.
PS. En sak till: Var försiktiga där ute. Christer
Coolt! Välkommen! :hej
Kör försiktigt du med!
 
Absolut inga probs, är själv 40år och köpte en R1 efter uppehåll från en RD350 på slutet av -80talet.
Tyckte inte det fanns någon anledning att gå via "fördyrande" mellansteg vid återfallet, hehe.

Det vet du väl att skillnaden mellan pojkar och män är priset på deras leksaker :)
 
Gubbe blir man inte förns man beter sig som en... Tycker att du gjorde helt rätt som valde en Retta! :tummenupp
 
Silvervargen skrev:
Tjena Allahopa. Jag är en "gubbe" på 44 bast. Började åka 125:a -77, Honda CB750F1 -79, Honda CB1100R -81. Sålde de senaste sensommaren -82 pga att frugan vägrade åka med. Så efter 22 års längtan var det åter igen dags.
"Gynekologstol" är inget för mig så därför blev det en YZF R1. Somliga har väldigt svårt att växa upp.
PS. En sak till: Var försiktiga där ute. Christer
Kul att det finns fler som får ha roligt när dom blir äldre
:tummenupp
 
Nån som är äldre än mig och Gamle Svarten!!! :banana Du är MYCKET välkommen!

Extra+ att du inte torskat dit för HD el dyl. med tanke på din respektingivande ålder! :tummenupp
 
Silvervargen skrev:
Tjena Allahopa. Jag är en "gubbe" på 44 bast. Började åka 125:a -77, Honda CB750F1 -79, Honda CB1100R -81. Sålde de senaste sensommaren -82 pga att frugan vägrade åka med. Så efter 22 års längtan var det åter igen dags.
"Gynekologstol" är inget för mig så därför blev det en YZF R1. Somliga har väldigt svårt att växa upp.
PS. En sak till: Var försiktiga där ute. Christer


Du är 4a år äldre än mig...
Klart du e för gammal (ironi)
Välkommen tillbaka kan man väl säga då!

Och försök inte växa upp...Det går inte! :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top