För Gammal??

Silvervargen

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1-99+-05+-06+Honda CBR 600 -91
Tjena Allahopa. Jag är en "gubbe" på 44 bast. Började åka 125:a -77, Honda CB750F1 -79, Honda CB1100R -81. Sålde de senaste sensommaren -82 pga att frugan vägrade åka med. Så efter 22 års längtan var det åter igen dags.
"Gynekologstol" är inget för mig så därför blev det en YZF R1. Somliga har väldigt svårt att växa upp.
PS. En sak till: Var försiktiga där ute. Christer
 

Arctic#1

www.saltdalmc.com
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Norge
Hoj
Kawasaki Zx6R
Grattis med snygg hoj!, jag ar 36år och kjøpte en Zx6R førra sommaren, så jag ar nog som du en "gubbe" men vad gjør det?. Ha så roligt i somras!!.....
 

red rhino

---------------------
Gick med
21 Jun 2004
Ort
sjöbo
Hoj
Aprilia RSV Mille R
Silvervargen skrev:
Tjena Allahopa. Jag är en "gubbe" på 44 bast. Började åka 125:a -77, Honda CB750F1 -79, Honda CB1100R -81. Sålde de senaste sensommaren -82 pga att frugan vägrade åka med. Så efter 22 års längtan var det åter igen dags.
"Gynekologstol" är inget för mig så därför blev det en YZF R1. Somliga har väldigt svårt att växa upp.
PS. En sak till: Var försiktiga där ute. Christer

Välkommen.. Å nä, man blir aldrig för gammal :tummenupp Växa upp gör vi inte då försvinner ju de roliga :tungan
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Silvervargen skrev:
Tjena Allahopa. Jag är en "gubbe" på 44 bast. Började åka 125:a -77, Honda CB750F1 -79, Honda CB1100R -81. Sålde de senaste sensommaren -82 pga att frugan vägrade åka med. Så efter 22 års längtan var det åter igen dags.
"Gynekologstol" är inget för mig så därför blev det en YZF R1. Somliga har väldigt svårt att växa upp.
PS. En sak till: Var försiktiga där ute. Christer
Coolt! Välkommen! :hej
Kör försiktigt du med!
 

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Ort
Långtbortistan
Hoj
Flertal
Absolut inga probs, är själv 40år och köpte en R1 efter uppehåll från en RD350 på slutet av -80talet.
Tyckte inte det fanns någon anledning att gå via "fördyrande" mellansteg vid återfallet, hehe.

Det vet du väl att skillnaden mellan pojkar och män är priset på deras leksaker :)
 

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Gävle
Hoj
GSR 750 -12
Gubbe blir man inte förns man beter sig som en... Tycker att du gjorde helt rätt som valde en Retta! :tummenupp
 

micke70

Ny medlem
Gick med
4 Feb 2005
Ort
östergötland
Hoj
snart r1 09
Silvervargen skrev:
Tjena Allahopa. Jag är en "gubbe" på 44 bast. Började åka 125:a -77, Honda CB750F1 -79, Honda CB1100R -81. Sålde de senaste sensommaren -82 pga att frugan vägrade åka med. Så efter 22 års längtan var det åter igen dags.
"Gynekologstol" är inget för mig så därför blev det en YZF R1. Somliga har väldigt svårt att växa upp.
PS. En sak till: Var försiktiga där ute. Christer
Kul att det finns fler som får ha roligt när dom blir äldre
:tummenupp
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Nån som är äldre än mig och Gamle Svarten!!! :banana Du är MYCKET välkommen!

Extra+ att du inte torskat dit för HD el dyl. med tanke på din respektingivande ålder! :tummenupp
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top