Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eureka skrev:2357352Möte en snut när min mätare stod på 299FY skäms... Nu måste jag ta en öl o varva ner, skall aldrig mer köra fort!
Man kan väl inte åka fast för köra in hojen ?![]()

sven666 skrev:2358843äh möte är väl inget.. värre när man kikar i backspegeln och ser dom![]()
sven666 skrev:2358843äh möte är väl inget.. värre när man kikar i backspegeln och ser dom![]()
fort vill jag bara se rakt fram å jag behöver inte heller vara orolig att det kommer ikapp nån "ironi"
tohlzen skrev:2361432Hö hö ... har inga backspeglar, så när det går såfort vill jag bara se rakt fram å jag behöver inte heller vara orolig att det kommer ikapp nån "ironi"
Hmm .. nä nu tar jag en öl på det här![]()
svettigare för oss utan fartresurser JonaZ skrev:2366589mötte en glad patrull sist i borås oxo....gled vid viaredsmotet i glada 200 när ja ser en polisbil framför mig...tänkte snabbt som blixten o hoppade upp på bönpalen o satte fötterna på bakre pinnarna o gled om domi ca 130km/h...vilken min speciellt på den kvinnliga "kines"bruden som satt på passagerarsätet...
hahahahahahahaha svinkul....
sedan när dom blåblinkade o stannade nekade jag till allt...
dom hade inte tid med sånna som mig sa dom surt o drog vidare...senare i "stan" stannade dom bilen o gick fram till mig där ja satt o fikade på tant grön o frågade om jag ångrat mig.....![]()
BORÅSPOLISEN har fan inget att göra vekar det som....peace out...
JonaZ skrev:2366589mötte en glad patrull sist i borås oxo....gled vid viaredsmotet i glada 200 när ja ser en polisbil framför mig...tänkte snabbt som blixten o hoppade upp på bönpalen o satte fötterna på bakre pinnarna o gled om domi ca 130km/h...vilken min speciellt på den kvinnliga "kines"bruden som satt på passagerarsätet...
hahahahahahahaha svinkul....
sedan när dom blåblinkade o stannade nekade jag till allt...
dom hade inte tid med sånna som mig sa dom surt o drog vidare...senare i "stan" stannade dom bilen o gick fram till mig där ja satt o fikade på tant grön o frågade om jag ångrat mig.....![]()
BORÅSPOLISEN har fan inget att göra vekar det som....peace out...
JonaZ skrev:2371154jo o sen ska man inte tro allt som skrivs på sporthoj....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |