För en del slutar säsongen tidigt...

varför skulle premien gå upp? killen kommer att få stå för hela kalaset själv eftersom den var oförsäkrad.....

Läs mitt inlägg en gång till. " Om inte försäkringsbolagen driver in kostnaden för olyckan....." Snubben kanske inte kan betala. Personlig konkurs o.s.v. ...men antaglgen får du rätt. Han kommer att få betala hela kalaset ur egen ficka.

Läs mitt inlägg en gång till. " Om inte försäkringsbolagen driver in kostnaden för olyckan....." Snubben kanske inte kan betala. Personlig konkurs o.s.v. ...men antaglgen får du rätt. Han kommer att få betala hela kalaset ur egen ficka.

Sorry, missade det :rodnar

Ser ju ut att ha varit en fin hoj..... innan :tungan

Nån som vet vad det är för en hynda?

Last edited:
han kunde lika bra stannat kvar o betalat böterna än att nästan betala med sitt liv, hade det varit jag så hade jag fan stannat för polisen bättre de o leva längre än att försöka fly o..... ja ni ser vad som hände.

ps: hojjen är nog en cbr

(Motorcykeln blev bara skrot och dessutom var den oförsäkrad).

jea det kommer bli mycket sådant i år tyvärr, försäkringarna är ju dyrare än värdet på hojarna, tro detta år kommer bli det sämsta året på alla sätt.

ta det luunngggtttt

Slutade tack o lov inte så illa som det kunde ha.

Ett finger för kollision med bil vid flykt är rätt billigt ändå.

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard