Johan-ST1050
Ny medlem
Barn är generellt sätt otacksamma små djävlar, speciellt tonåringar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
I VAD DÅ?? Kondylom??

samtidigt som han har lärt mig tidigt att ta eget ansvar, inget daltande i onödan utan man fick ta tjuren vid hornen och lära sig av sina egna misstag. Fick vara ute hur länge jag ville men samtidigt innebar det att man hela tiden var ärlig mot varandra om vart man var etc.(nga mobiltfn fanns ju knappast). Kan tycka att du är lite miffo med tanke på att du är 37 år och gör en tack-tråd till dina föräldrar på SH.
Kan tycka att du är lite miffo med tanke på att du är 37 år och gör en tack-tråd till dina föräldrar på SH.
Haha, precis min tanke
Men jag älskar också mina föräldrar. Men jag har alltid fått jobbat för pengarna på ett eller annat vis för att jag skulle få rätt uppfattning om hur mycket dom är värda.
När jag var liten så räckte det med att klippa gräset eller städa garaget. På senare år (13 år och uppåt) så kunde jag jobba i skogen med morfar och på det sättet tjäna pengar till crossar och isbilar
Dom här bratsen på stureplan som lever på föräldrarnas pengar och ser sig själva som rika har jag ingen respekt överhuvudtaget för.

|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |