Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MANGAN skrev:2593974![]()
:corn

sx-pojken skrev:2593730ja du...helt ärligt... man var för slö...och jobbade för mycket förut...
nu efter smällen så ska jag fixa teorin i vinter...sedan ta nåra lektioner i sommar....
mina bekanta har sagt samma sak de med...varför tar du inte ett körkort...du kan ju köra...
har helt enkelt inte haft tid...(dålig ursäkt..ja vet!!)
men som sagt...hade inte spelat nån roll ifall jag haft kort eller inte när jag smällde var ju chanslös när bilisten körde ut....
fazerfun skrev:2594031Hörrudu slöa, vilda killen..om du skulle lägga ned hälften av den energi du lägger på att knäskrapa/uiiiila/prata skit på SH så är jag helt övertygad om att du skulle fixa teorin också....för det är väl där skon klämmer? Om du kan köra cross i 15 timmar i sträck (för du är väl jävligt vältränad också?) så måste det väl vara en baggis att sätta sig ned med en bok och KONCENTRERA sig på att klämma in lite basic fakta som du sedan ska ha ut på ett prov. Eller är det för tråkigt?![]()
![]()
Om du kunnat undvika olyckan med ett kort eller inte är fullständigt ovidkommande. Har du inte A-kort så ge fan i att köra hoj. Svårare än så är det inte.
bara spydig och dryg nu ja...sx-pojken skrev:2594425hårda ord....
håller på att plugga teorin nu.... har ju fullt med tid när jag e sjukskriven....
faktum e faktiskt att jag var väldigt vältränad...annars hade jag inte överlevt olyckan.... 186cm/90kg..110 kg bänk..bara spydig och dryg nu ja...
att sitta på ett forum och vara spydig trots att vi har samma intresse allihopa e i min ögon konstigt...
men men... man har ju lärt sig att här på SH vimlar det av moralens väktare...
kom hellre med bra förslag eller avskräckande info....
om du tittar på min lista över skador så kanske du fattar att jag lärt mig en läxa...

fazerfun skrev:2594031Hörrudu slöa, vilda killen..om du skulle lägga ned hälften av den energi du lägger på att knäskrapa/uiiiila/prata skit på SH så är jag helt övertygad om att du skulle fixa teorin också....för det är väl där skon klämmer? Om du kan köra cross i 15 timmar i sträck (för du är väl jävligt vältränad också?) så måste det väl vara en baggis att sätta sig ned med en bok och KONCENTRERA sig på att klämma in lite basic fakta som du sedan ska ha ut på ett prov. Eller är det för tråkigt?![]()
![]()
Om du kunnat undvika olyckan med ett kort eller inte är fullständigt ovidkommande. Har du inte A-kort så ge fan i att köra hoj. Svårare än så är det inte.
Bangen skrev:2592369Har suttit och klurat lite på vad som händer för de som inte har kort
Vad blir det om man kör utan kort och blir stoppad??
Om man har B-kort blir man av med det eller får man böter och varning och uppskjuten lämplighet för ett A-kort??
///Alex
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |