Bandit1200 skrev:Och du har aldrig kört 120 på en 110 väg?
va har det med DNA-register å göra...?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bandit1200 skrev:Och du har aldrig kört 120 på en 110 väg?

Bandit1200 skrev:Får man lov att fråga vilken polis som tvingat fram det kravet?
Eller varför i helsike är det obligatoriskt helt plötsligt?
Frågan är väl närmast ställd till Swedie.
Har du problem med att vistas med att uppge uppgifter på ett ställe så e det väl bara att skita i å komma dit?Bandit1200 skrev:Får man lov att fråga vilken polis som tvingat fram det kravet?
Eller varför i helsike är det obligatoriskt helt plötsligt?
Frågan är väl närmast ställd till Swedie.
Alicia skrev:För att Ingela är inte så upphetsande namn att ha som nickname![]()
dessutom kallar dom flesta mig Alicia irl oxå så det så![]()

va fan har du en tvillingsyrra, och det tror du inte samtliga killar här skulle vilja vetat lite tidigare...Madhonda skrev:Men FAN....min tvillingsyrra heter Ingela... och jag tycker det är fint.![]()
Lion skrev:Men jag måste ändå hålla med att Alicia är ett sexigare/mer exotiskt namn än Ingela...
Alica: sorry, inget illa menat![]()
Madhonda skrev:Men FAN....min tvillingsyrra heter Ingela... och jag tycker det är fint.![]()
¨SvartR1a skrev:Ingela la la la la vilken pingela la la la la la inget går upp mot ingela la la la la¨
Den låten kommer ni väl ihåg?![]()
Madhonda skrev:Men FAN....min tvillingsyrra heter Ingela... och jag tycker det är fint.![]()
Alicia skrev:Vem skulle kunna förtränga den![]()

fezt skrev:va har det med DNA-register å göra...?![]()
Bandit1200 skrev:Har jag ställt någon fråga om DNA register eller komme´nterat något om DNA register??

Bandit1200 skrev:Och du har aldrig kört 120 på en 110 väg???
SvartR1a skrev:Lite 14 att tycka illa om sitt namn![]()
Alicia skrev:och hur många egentligen tycker om låtar som handlar om sitt namn?

Alicia skrev:och hur många egentligen tycker om låtar som handlar om sitt namn?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |