Oddjob skrev:2699558Ursäkta? Jag är man..
Jag uppskattar tipset men jag förstår bara raka besked
![]()
Fakk, glömde att ni var snubbar, ber om ursäkt!
Så. Köp lite snygga, rel. billiga underkläder som hon kan ta på, och du av.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oddjob skrev:2699558Ursäkta? Jag är man..
Jag uppskattar tipset men jag förstår bara raka besked
![]()

Ja jo, det är väl en bra idé. Kul att se morsans reaktion ocksåDrottningen skrev:2699587Fakk, glömde att ni var snubbar, ber om ursäkt!Är det inte meningen att killen ska köpa massa snygga underkläder som han sen inte vill se donnan i?
![]()
Så. Köp lite snygga, rel. billiga underkläder som hon kan ta på, och du av.![]()

Haha hon ska få ett helt block med kuponger bara för detItacha75 skrev:2700285Sexkupong á la Joey?
Okej, var ligger det? brukar inte precis hänga på center sydimaster skrev:2700289Glid in på I.Me.My på Center Syd, de har en massa tuffa smycken, både vardags- och finsmycken till schyssta priser.
Observera att detta är ett seriöst tips...![]()
Oddjob skrev:2700306Okej, var ligger det? brukar inte precis hänga på center syd
så jag vet inte när det kommer en ny butik![]()

Albrekts guld är (om dom inte har flyttat) vid torget.imaster skrev:2700313I.Me.My har väl vart ny på Center Syd de senaste två åren...
Det ligger bredvid Albrekts Guld, ingen riktig aning om var det är men gå in i på köpcentret och gå runt tills du hittar det..!![]()
lasse kongo skrev:2700342gå till guld fynd köp den billigfaste skit klockan/smycket du hitter ohc be dom gravara det![]()

Först allt du vet att hon gillar att du gör för henne..sedan kan du smyga in kuponger på "saker" som du vill att hon skall ge digOddjob skrev:2700306Haha hon ska få ett helt block med kuponger bara för det![]()
GE MIG tips på vad det ska stå
på kupongerna, seriösa tips![]()

Först allt du vet att hon gillar att du gör för henne..sedan kan du smyga in kuponger på "saker" som du vill att hon skall ge dig![]()
Jag gillar inte räkor, och "resterande händelser" kommer ändå alltid, så räkor skippar vi.
bjud henne på vitt vin och lite räkor, resterande händelser ska väll komma av sig själv efter den "måltiden"![]()
![]()
![]()
Hehe ingen dålig idéFörst allt du vet att hon gillar att du gör för henne..sedan kan du smyga in kuponger på "saker" som du vill att hon skall ge dig![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |