Födelsedagspresent till flickvän, köpråd?

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Vad köper man till sin tjej som fyller 17?

Jag tycker att det känns så "typiskt" och tråkigt med skor, väska, tröja och parfym.

Så helst ett annat svar än det.

Jag är en slyngel som lever på samhället (går i gymnasiet och har inte hittat helgjobb)
så kostnaden borde väl hamna runt 300kr +/- någon hundring.

Hon har väl inget speciellt intresse, hon spelade handboll men har slutat där :va

Ni tjejer på forumet? (finns kanske ingen så ung, men ni upp till en 20-21?)
vad hade ni velat ha?
Eller ni med döttrar och flickvänner, fråga dom :)

:va

Oddjob skrev:
2700306
Itacha75 skrev:
2700285 Sexkupong á la Joey?
Haha hon ska få ett helt block med kuponger bara för det :D

GE MIG tips på vad det ska stå
på kupongerna, seriösa tips :D

Last edited:
Oddjob skrev:
2699253 Vad köper man till sin tjej som fyller 17?

Jag tycker att det känns så "typiskt" och tråkigt med skor, väska, tröja och parfym.

Jag är en slyngel som lever på samhället (går i gymnasiet och har inte hittat helgjobb)

Hon har väl inget speciellt intresse, hon spelade handboll men har slutat där :va

vad hade ni velat ha?

Säg namn å klass så letar jag upp henne i katalogen och säger vad hon behöver :tummenupp

Oddjob skrev:
2699265 Eeeh... :näsblod
Du kan ju köpa en keps. Då blir hon säkert glad. För hon tycker nog inte din frilla på nya skolkortet är så fin, om den nu fortfarande ser likadan ut :näsblod

Loy skrev:
2699276 Du kan ju köpa en keps. Då blir hon säkert glad. För hon tycker nog inte din frilla på nya skolkortet är så fin, om den nu fortfarande ser likadan ut :näsblod
Åh det fotot är pinsamt, kan vi snacka om födelsedagspresent istället? :D :gnissla

Edit: Har du kollat på både mitt gamla och nya foto? :va
GheY!!? :sissy

Oddjob skrev:
2699283 Åh det fotot är pinsamt, kan vi snacka om födelsedagspresent istället? :D :gnissla

Edit: Har du kollat på både mitt gamla och nya foto? :va
GheY!!? :sissy
Jag har kollat ALLA :hihi

Köp lite bling till henne?

Loy skrev:
2699290 Jag har kollat ALLA :hihi

Köp lite bling till henne?
Okej, men på mitt första foto är jag lite gHey :slicka

Men jag köpte nyss bling i julklapp, det är lika "typiskt" som kläder osv btw.

Edit: vilken klass går du i sötis? :brynad

300 spänn, eh?

1. Dildo
2. Sexiga trosor
3. Snuskolja
4. Struts- eller zebrakött. Såg på ICA Maxi. Kul grej vid grillkväll

:tummenupp

Det beror ju lite på hur länge ni varit tilsammans också. Om ni bara varit tillsammans i ett par månader kanske det kan bli lite fel med en dildo:va :näsblod

Du kan ju alltid köpa ett par snygga trosor, gå på bio och sen äta på restaurang. Blir en myskväll på tu man hand. Kostar inte skjortan, men förhoppningsvis får du av dig din lite senare (med tanke på trosorna) :tummenupp

Exklusiva underkläder brukar också uppskattas, fast då halkar det lätt iväg ekonomiskt också. Min förra gillade korsetter, men dem är rätt dyra om man skall ha lite kvalité.

Ett roligt spel typ kärleksspelet eller förspelet (förspelet tycker jag personligen är helt kasst...) och någon liten grej till kanske?

Min erfarenhet är att man inte nödvändigtvis måste ge dem en "pryl". Göra något fint och genomtänkt så hon får ett fint minne är nog mera värt för dem flesta.

Laga middag/baka något hon gillar? (då kan man få lite tips av mammsen också :D )

Lycka till!

Oddjob skrev:
2699253 Vad köper man till sin tjej som fyller 17?

vad hade ni velat ha?

Ge henne en middag med dig och en biokväll

gör nå gott käk till er sen kanske lite bio.
kanske en liten nalle som håller i ett hjärta där de
står nåt :rolleyes:
el e de fel :va

C.Barrow skrev:
2699360 Det beror ju lite på hur länge ni varit tilsammans också. Om ni bara varit tillsammans i ett par månader kanske det kan bli lite fel med en dildo:va :näsblod

Du kan ju alltid köpa ett par snygga trosor, gå på bio och sen äta på restaurang. Blir en myskväll på tu man hand. Kostar inte skjortan, men förhoppningsvis får du av dig din lite senare (med tanke på trosorna) :tummenupp

Exklusiva underkläder brukar också uppskattas, fast då halkar det lätt iväg ekonomiskt också. Min förra gillade korsetter, men dem är rätt dyra om man skall ha lite kvalité.

Ett roligt spel typ kärleksspelet eller förspelet (förspelet tycker jag personligen är helt kasst...) och någon liten grej till kanske?

Min erfarenhet är att man inte nödvändigtvis måste ge dem en "pryl". Göra något fint och genomtänkt så hon får ett fint minne är nog mera värt för dem flesta.

Laga middag/baka något hon gillar? (då kan man få lite tips av mammsen också :D )

Lycka till!
Hade kunnat ge henne en dildo, vi har bara varit tillsammans i lite över 2 månader,
men det fungerar så bra så det kan jag.
MEN hon skulle inte vilja ha en ändå.. så det går bort :D

Egenlagat käk eller Restaurang + Bio + någon liten present

Det hade nog varit bra :)

Biturbo skrev:
2699500 Tjöp en uppblåsbar docka till henne så kanske hon kan få nått som åtmistonde liknar sex nån gång..

Om du inte vinner 2007's roligaste så blir du nog iaf 2007's elakaste :tummenupp

Tejpa upp henne på en lyktstolpe, tejpa för munnen, dra av byxorna och sätt en lapp på henne med texten "kn**la mig"

Drottningen skrev:
Ursäkta? Jag är man..

Jag uppskattar tipset men jag förstår bara raka besked :tungan

FreddaGädda skrev:
2699555 Tejpa upp henne på en lyktstolpe, tejpa för munnen, dra av byxorna och sätt en lapp på henne med texten "kn**la mig"

Haha, men han föreslog väl bara det för tjejen som tyckte han var en psykopat och stack?

Lite skum tjej, kände dom inte varandra ? :confused:

Last edited:
Oddjob skrev:
2699558 Ursäkta? Jag är man..

Jag uppskattar tipset men jag förstår bara raka besked :tungan

Haha, men han föreslog väl bara det för tjejen som tyckte han var en psykopat och stack?

Lite skum tjej, kände dom inte varandra ? :confused:

Han skämtade om det med sin brud, efter det slapp han oroa sig om presenter :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg