Fått tillbaka hojen!

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Och den funkar äntligen efter 3 månaders väntan!! skönt att vintern e här nu :brynad E de bara jag som inte känner fingrar och tår efter 1 timmes körning i -2 grader?! Fan va lycklig jag är nu!! har kört i stort sett från o me ja slutade skolan 13.30 tills nu :banana

Men tyvärr blir det väl till att sälja henne nu, vill inte leka sporthoj på vintern och man måste ju bara köra på vintern.. Kommer troligtvis att införskaffas en KDX el. DTR snart :squid

uj uj! Får min 02 R1a den 4e nästa månad! Blir nog att amputera diverse lemmar efter första skörningen. :rock

ModiN skrev:
Skönt för dig.. har väntat typ 1½ månad nu på min!

vad är felet då?! vänta bara tills du har väntat 3 månader... då ska du få känna på abstinens.. känns typ som när jag fick kortet... längesen ja va så lycklig! :D

Swedie skrev:
uj uj! Får min 02 R1a den 4e nästa månad! Blir nog att amputera diverse lemmar efter första skörningen. :rock

hehe najjs.. hoppas du får den i tid.. killen jag lämnade in den hos (Mitonga-Racing) lovade flera gånger att den skulle vara klar, men det blev den aldrig..

BTW. Hur går de me min mailadress?

SkorvKalle skrev:
vad är felet då?! vänta bara tills du har väntat 3 månader... då ska du få känna på abstinens.. känns typ som när jag fick kortet... längesen ja va så lycklig! :D

Vet hur det känns, senast jag fick köra var...när jag körde upp den 6 augusti.
Idag körde jag ner miton till ett ställe i eskilstuna där den ska fixas till och de bryr sig förhoppningsvis om att laga den också till skillnad från andra skitställen. :mad:
Kanske ska köpa en billig offroadare med dubbdäck snart, så det blir till att vinterköra om man ska få ut något av hojsäsongen 2003... :brynad
/Ludde

SkorvKalle skrev:
nu är det ett drev i motorn som är sönder! förut var det lammeller! orka vänta mer! har redan tillräckligt med abstinens!!! :fakta

ModiN skrev:
nu är det ett drev i motorn som är sönder! förut var det lammeller! orka vänta mer! har redan tillräckligt med abstinens!!! :fakta

låter som verkstan där jag hade min.. det var olika grejer hela tiden.. ett tag var det bestyckningen som var fel (hade funkat hur bra som helst innan med den bestyckningen) mycke hattande fram o tillbaka..

SkorvKalle skrev:
låter som verkstan där jag hade min.. det var olika grejer hela tiden.. ett tag var det bestyckningen som var fel (hade funkat hur bra som helst innan med den bestyckningen) mycke hattande fram o tillbaka..

Jag har inte kört på två månader nu!!! Killen som skulle balansera veven, har inte börjat än! Han har haft motorn i 5 veckor :kulspruta :brynad

Nisse Järnet skrev:
Fan jag kan laga era motorer mycke billigare och snabbare! Och jag snackar inte massa skit heller :)
Var försiktig med att säga sånt, innan du vet ordet av det har du 10 motorer med olika fel på i ditt garage :eek:

Edit: in på chatten med er! :hördu

Last edited:
Poffer skrev:
Har inte möjlighet att balansera veven ordentligt hemma. Saknar verktyg m.m. Resten görs själv :)

Balansera en vev till en 125a gör en seriös verkstad på en kafferast. Det tar fan inga 5 veckor. :eek:

EBS skrev:
Balansera en vev till en 125a gör en seriös verkstad på en kafferast. Det tar fan inga 5 veckor. :eek:

true dat.. när man var inne så balansera dom veven bara några timmar efter den hade varit där nere

*/ ?>
Nyheter
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Back