Fått tillbaka hojen!

Balansera veven ??? Det gör man inte, går inte att göra, iaf inte för en-cyl. motorer o motorer m rullagrad storände. Vad snackar ni om egentligen ?
/u

ulf_lundin skrev:
Balansera veven ??? Det gör man inte, går inte att göra, iaf inte för en-cyl. motorer o motorer m rullagrad storände. Vad snackar ni om egentligen ?
/u

Han på verkstan sa att han hade balanserat vevaxeln.. inte vet jag vad han gjorde..

EBS skrev:
Balansera en vev till en 125a gör en seriös verkstad på en kafferast. Det tar fan inga 5 veckor. :eek:

Som jag skrev så har han inte BÖRJAT än. Han har tydligen varit väldigt upptagen. När han väl börjar lär det gå snabbt ja...

EDIT: Kanske ska tillägga att han jobbar hemma. Alltså inte på ngn seriös verkstad. Iof e väl hans garage en verkstad. Aja, långt tid tar det iaf :mad:

Last edited:
ulf_lundin skrev:
/u

Antar att det är injustering av vevhalvorna som menas.

de e klart att det går att balansera en vev, hur hade ni annars tänkt er att få balans i motorn?

Vastrix skrev:
Såg att du körde till skolan idag. Kallt lr? Imorrgon kör nog jag också. Får se om vi träffas :kulspruta haha

Japp, körde igår.. SVINKALLT!! men man e ju tvungen att köra :D.. jag körde idag osså... såg inte dej

Mr.Dna skrev:
Har du en nalle "Fuz-hat" skorvkalle?? Såg dig igår i sådan fall..Utan sidokåpor??

Jepp.. en Bruno FuzHat.. körde utan sidokåpor igår.. han inte skruva på dom :p men nu kör jag med kåpor.. Var såg du mej igår?

*/ ?>
Nyheter
Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Back