Vad är du ute efter????????Mr_M5 skrev:2600015Får man fråga om killen var svensk eller hade "annat ursprung"...?
![]()
K.
Han va svensk! Fa vad du borde stå med lång näsa nu

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad är du ute efter????????Mr_M5 skrev:2600015Får man fråga om killen var svensk eller hade "annat ursprung"...?
![]()
K.
KGK skrev:2599690Någon kanske kan göra en checklista(sticky?) på vad man ska tänka på vid försäljning av MC.
Lego skrev:2598168Polisen plocka in honom men släpptes senare, va fan betalar man för o ha dom för, sköter det själv nu!
mikael n skrev:2600883Ring till polisen och säg att det sitter en miniskylt på hojen. Då kanske dom bryr sig om att försöka hitta den.
cybertron skrev:2601007finns ett gäng med ducati 999 på blocket
antar att du kollat upp dem?!
http://www.blocket.se/vi/9953842.htm?ca=19_s (samma dag som den blev stulen)
http://www.blocket.se/vi/9244303.htm?ca=19_s
m.fl.
hoppas du hittar hojen och de som stal den![]()
Lego skrev:2598152Någon som sett hört något, kontakta mig, fick min ducati 999 stulen i söndags under en provkörning, killen kom från trollhättan, lämnade sin polare kvar medans han skulle prova den, fick jävligt lång näsa måste ja säga, mörk, smalt tanig fan, 175-180 lång, hör ni något runt gbg trakten så hör av er, en sån hoj försvinner inte utan att det går snack...
Andreas....
förstår ditt inlägg som säljare, men som köpare får man lite andra värderingar.*Jonte* skrev:2600485Skulle jag sälja min hoj så skulle jag räkna med att köparen vet vad han köper!
Dvs. Provkörning blir det sista skedet i affären!
Skulle aldrig låta någon komma o testa hojjen en kväll för att sedan fundera. Innan har man en disskussion då man känner av om det är en seriös köpare som kommer bli nöjd med just din hoj!
Provkörning = Körkort + Bilnyckel + Köpesumma/postväxel!
mikael n skrev:2600883Ring till polisen och säg att det sitter en miniskylt på hojen.
Då kanske dom bryr sig om att försöka hitta den.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |