Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Villee skrev:Ja får de göra det, har för mig att jag läste i nån övningsbok att de inte får göra det, utan bara svenska poliser kan ta det, det kan däremot ge böter och förbjuda mig från att köra mer i respektive land?
More skrev:Flera deltagare i den där tävlingen för rika som går ut på att raca genom hela europa torskade ju skit mycket. Dom visade ju i tv hur kändisarna i sina ferarris och lamborghinis drog 200+ på svenska motorvägar och plev stoppade en efter en hela tiden men dom betalade bara böterna och fortsatte.
Kreuger skrev:Ett tips kan vara att ha gott om cash på er så ni kan betala böter direkt!
Du har inte provat i ZimbabweMavve skrev:Tror du polisen springer runt med nåt slags kassasystem.
Man kan inte betala böterna på plats.
Jag har provat överallt, men det funkar inte så bara.
Mavve skrev:Tror du polisen springer runt med nåt slags kassasystem.
Blue skrev:I Frankrike och Spanien bl.a. så får du inte köra vidare om du inte har pröjsat, dom tar tillochmed kort!
Kim78 skrev:En polare till mig blev tagen i Ungern och han försökte "betala" sig ur situationen. Det sluta med att den ena polisen tappa humöret och börja banka mig kompis ifråga.
Polisens kollega lugnade ner polisen ifråga och de kom överens med min gode vän att han kunde fortsätta resan genom Ungern och behålla kortet i utbyte att han lät bli att anmäla dom för misshandel vilket han gick med på.
En annan kompis försökte samma sak här i sverige men den polisen tog det med ro och tacka nej, så det skadar inte att testa ju för ibland kan det vara värt lite stryk![]()
Sadam skrev:Men passa er i Tjekoslovakien där är dom jävliga vid tullen. Man lämnar fram passen och sen anklagar dom en för både de ena och andra. Bara å pröjsa om man vill ha passet tillbaka![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |