Bort för fan. Bort för fan!!
Aldrig har jag varit med om en så irriterande sak. jag får inte bort en mapp. Det heter "bilder".
inga program ligger bundna till mappen i fråga. Det står att den är skrivskyddad. Detta väljer jag bort men icke. När jag sedan vill ta bort den är den likt förbannat skrivskyddad...
Vad göra??
Aldrig har jag varit med om en så irriterande sak. jag får inte bort en mapp. Det heter "bilder".
inga program ligger bundna till mappen i fråga. Det står att den är skrivskyddad. Detta väljer jag bort men icke. När jag sedan vill ta bort den är den likt förbannat skrivskyddad...
Vad göra??